HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 ELBAS musicman stingray!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

acebowler
Member

1178 Posts

Posted - 2009/03/15 :  16:57:42  Show Profile Send acebowler a Private Message
Har sett att det finns lite intresse på basspel på forumet. Jag skall sälja min musicman stingray. Tänkte ge er trevliga forummedlemmar lite förtur. Sedan kan man ju lita på er också!

Jag har alltså en Svart musicman stingray 4str. Svart kropp med lönnhals. Den har levt ett tryggt liv i hemmet. Tidigare ägaren var en äldre herre (2st ägare totalt alltså inkl. mig)

Basen är i kanonskick, endast en liten blemma på nedre kanten.Inga övriga repor och skavanker. Fräscha strängar sitter på. Säljes för 9900.-
DVS ett VÄLDIGT BRA PRIS!

Vill man titta och klämma finns den i Falun. Kan ev bjuda på frakten (bussgods) om man inte vill åka till metropolen Falun ... men säljes helst på plats.

INtresserad? PM:A så skickar jag mera info och bilder för den som vill.

Mvh
STaffan
EDIT: Har även en baseffekt, BOSS GT6B. kan kombosäljas med basen för 12500.-
Annars vill jag ha 3000.- för den. Kanonskick. endast använd hemma. Tror inte det finns damm på den ens...
.

GM 70SE Nu kör vi!!


Edited by - acebowler on 2009/03/16 08:24:46
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000