Author |
Topic |
|
mayday
350.000-klubben
8338 Posts |
Posted - 2009/02/01 : 20:05:06
|
På torsdag ska jag operera vänster öga, då linsen blivit grumlig som vid starr. Man ska vara vaken under operationen(till min stora förskräckelse), bara man inte ser på det ögat de ska operera....
Nån som gjort denna operation(byta linsen i ögat) som har lite info att dela med sig av? |
DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket Mayday DIY Blogg http://maydaydiy.wordpress.com/
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7709 Posts |
Posted - 2009/02/01 : 20:10:43
|
Morsan har och tyckte väl själva ingreppet inte var så kul men sedan blev resultatet väldigt bra så allt är OK nu. Hon slipper t.o.m. glasögon.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
mayday
350.000-klubben
8338 Posts |
Posted - 2009/02/01 : 20:13:14
|
Jo, mitt synfel på det ögat kommer väl försvinna mer eller mindre. Fått förklarat för mig att en smäll mot ögat för ett antal år sen troligen är orsaken, därav att det bara är på ena ögat med. |
DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket Mayday DIY Blogg http://maydaydiy.wordpress.com/
|
|
|
B-200
fd. asimov66
4687 Posts |
Posted - 2009/02/01 : 21:25:21
|
skulle operera ögat i feb med men jag fick kalla fötter. |
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel |
|
|
pak
Member
1572 Posts |
Posted - 2009/02/01 : 22:50:50
|
urs.-låter inge kul precis. allt som har med ögon att göra,låter förskräckligt tycker jag. har dock bara "borrat" i ögat-stålflis med rost osv.. kändes lite knepigt,men det är ju så bra bedövat så det känns ju inte egentligen-bara att nånting trycker emot.Dock så ser det ju lite jobbigt ut när saker närmar sig ögat,men det är ju bara att hoppas att bedövningen gör synen grumlig så lär det väl inte märkas allt för väl antar jag. lycka till:) |
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
|
|
|
pak
Member
1572 Posts |
Posted - 2009/02/12 : 20:52:31
|
hur gick det då?? säg säg.... |
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
|
|
|
|
Topic |
|