Hej jag letar efter en beg förstärkare, vilket inte är så lätt när man inte kann så mkt om ljud å hi-fi. Jag har hittat en kille som vill sälja en "Denon DRA-425R inkl. fjärrkontoll och bruksanvisning" för tusen spänn E det ett ok pris för förstärkarn och är det ens något att ha? Högtalarna den ska driva är ett par Pioneer HPM-60 /Wignello
Du MÅSTE naturligtvis provlyssna! Är du nöjd så köp den, annars leta vidare. Jag vet att det är jobbigt att leta på detta vis men det är nödvändigt om du vill lyssna mycket på musik och inte bara ha som bakgrundsmusik. Men ok 1000 spänn är ju inte så mycket för den om den är i bra skick.
quote:Originally posted by wignello
Hej jag letar efter en beg förstärkare, vilket inte är så lätt när man inte kann så mkt om ljud å hi-fi. Jag har hittat en kille som vill sälja en "Denon DRA-425R inkl. fjärrkontoll och bruksanvisning" för tusen spänn E det ett ok pris för förstärkarn och är det ens något att ha? Högtalarna den ska driva är ett par Pioneer HPM-60 /Wignello
Hej Wignello!
För dessa pengar så är förstärkaren ett fynd! Den orkar lätt med dina "burkar" Mvh Kenth