HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 JJ electronic JJ-329 2A3-40W monoblock/K-horn
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Lech
Member

1353 Posts

Posted - 2009/01/22 :  17:46:49  Show Profile Send Lech a Private Message
Som rubriken säger: Dessa juveler säljes då jag bestämt mig att behålla Min JJ 322 Ny priset är ca 55.000 och jag säljer mina för 40.000:- nästan oanvända och med garanti. Köpta hos Akkelis för ca ett år sedan

Skicka PM om du är intresserad, Alla embalage,mätningar på rören finns. Bättre matning än dessa kan man inte ha till känsliga högtalare. Kolla Akkelis hemsida, dom kommer där ifrån.



Eventuellt kan ett par k-horn också säljas för 90.000 som spelar skjortan tillsammas med jj239 av det mesta som finns i detta genre.
Resten blir upp till dig själv.


Intresserad ,kanske vi kan göra ett packet, K-Hornen kommer från Hifi Consult i mitten 90-tal. även de är i ny skick.

Detta är en anläggning för finsmakaren Transparans,dynamik och ren torr djupbas. Några Subbas behövs ej i varesig Hifi set eller bio uppsättningar 121 SPL ( Jordbävning )
MVH
Lech






MVH
Lech

Analog,purist,fanatiker
Allt var inte bättre förr,men det mesta.

Edited by - Lech on 2009/01/23 11:13:23
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000