HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Sommarprojekt 2006
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Magoo
Member

509 Posts

Posted - 2009/01/12 :  22:27:46  Show Profile Send Magoo a Private Message
Nu blev mitt sommarprojekt från 2006 äntligen klart!
Projektet fick inspiration från:http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=45145&SearchTerms=lanzetta

Efter första provlyssningen så var jag lite besviken på den i det närmaste obefintliga basen som presenterades. Men det var ju ingen överaskning eftersom att det var sent på kvällen och barnen låg och sov, så dagen efter blev det dags att pröva vid lite högre volymer och då lät det mycket bättre. Det ska sägas att de inte är inspelade än så min förhoppning är att det ska bli ännu bättre om någon vecka eller så.

En kommentar är att de såg snyggare ut i mitt huvud än vad utkomsten blev... men det är nog ganska vanligt för hemma projekt, iaf mina då det tillslut infinner sig en känsla av "f-n nu skiter jag i hur det ser ut bara det blir klart nån gång"

Jag vet att jag borde ha någon bild klar att klistra in här men det får bli lite senare eftersom att jag inte har hunnit fixa det. Men vad som kanske lyser igenom är att jag inte alltid är så snabb.

comfortably numb
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000