HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 XTZ Pearl White RCA - en kanonkabel!!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

opethic
Member

2890 Posts

Posted - 2009/01/26 :  22:27:15  Show Profile  Visit opethic's Homepage Send opethic a Private Message
Ok, tackar.
Hade missat det också...

Hårdrock på CD & vinyl, nytt och begagnat: http://voodoomusic.tictail.com/
www.facebook.com/BurningSkullRec
Go to Top of Page

Violinisten
Starting Member

4 Posts

Posted - 2009/04/09 :  00:28:33  Show Profile Send Violinisten a Private Message
skal snart lave en test med dette kabel mod Fletcher, Kimber pbj (med Kimber stik), Duelund og Vdh the name. Købte det hos Fyndbørsen som var meget hjælpsomme da der blev problemer med leveransen her i DK
Go to Top of Page

Violinisten
Starting Member

4 Posts

Posted - 2009/05/16 :  20:01:26  Show Profile Send Violinisten a Private Message
Så er der blevet lyttet lidt på kabler. Kæden var Logitech Transporter, Abrahamsen V2.0, VdH CS-122 Hybrid, Dynaudio Crafft. Der blev lyttet til XTC, Duelund, Kimber PBJ, Fletcher, hjemmelavet "Kimber" KCAG-klon. Derudover hjemmelavet balanceret XLR med VdH D-501 Hybrid, som vi lyttede på til sidst og som jeg også vil nævne til sidst.
Fletcher er vinder på grund af homogenitet, ufarvet åbenhed og klarhed. Sammenlignet med Fletcher har de andre kabler skavanker eller mangler i dette setup. Ingen af de andre kabler har kvaliteter som Fletcher ikke har. Duelund er vældigt godt, men ikke så åbent. "Kimber" KCAG er vældigt godt, men knapt så homogent. Kimber PBJ er uhomogent. XTZ klinger lyst og roder i toppen.
VdH D-501 Hybrid balanceret deler førstepladsen med Fletcher.
Dette er en meget kort beskrivelse af konklusionerne. Der var en klar og tydelig forskel på disse kabler,(også på prisen!) som i andre setups måske ikke kommer frem på samme måde. 330D diskanten er extremt afslørende. Planen er at give PBJ andre stik (de er monteret med Kimber stik) og lave et ubalanceret sæt med VdH D-105 Hybrid. VdH the name skal også testes.
Go to Top of Page

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2009/05/17 :  06:28:43  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Detta låter hur intressant som helst. Någon som vet om det är någon balanserad version på gång?

Never trust someone who claims to be God.
Go to Top of Page

Violinisten
Starting Member

4 Posts

Posted - 2009/05/17 :  12:51:49  Show Profile Send Violinisten a Private Message
Hej filikoster, jeg ved ikke om Fletcher (om det er Fletcher du mener) har 1 eller 2 ledere, heller ikke om det kan fås i metermål. Men jeg skal spørge hos forhandleren i København når jeg får tid. Det kunne være interessant hvis det er muligt at terminere selv og spare lidt penge på den måde
Go to Top of Page

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2009/05/17 :  13:05:18  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Jag menade XTZ.

Never trust someone who claims to be God.
Go to Top of Page

Violinisten
Starting Member

4 Posts

Posted - 2009/05/17 :  14:04:21  Show Profile Send Violinisten a Private Message
ok, det er vel bare XTZ som kan svare på det. Personligt blev jeg lidt forvånad over lyden, som var summarisk i toppen. Men det er som sagt sammenlignet med dyrere kabler!
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000