HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Solen skiner, brudarna är....
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2002/07/15 :  01:14:14  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message
...lättklädda, ölen smakar bättre än vanligt...vad skall man göra..??

Jo, givetvis åker man upp o plundrar Alingsås HiFi Consult nu när dom ändå stänger för semester...

Så hemma står nu ett par nykomlingar o värmer upp sig, Mark Levinson 333.5 slutsteg och en Advantage S1...
Å på väg hem råkade jag träffa Björn, så en uppsättning Nordost Valhalla råkade oxo hamna i bilen...

Om någon är intresserad så kan jag lägga ut mina lyssningsintryck under hårdvaruavdelningen..?? Kan dock inte lova en lika underhållande recension som Sladd presterade...

Ett första intryck...finns det några andra slutsteg som möjligen kan matcha ett Krell...

Ett tillägg, om nu någon långfingrad forummedlem undrar var CH bor så glöm det...mitt skydds o larmsystem är ogenomträngligt...

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/07/15 :  06:25:40  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Hehe, skyddsystemet är förutom den tekniska delen bl a av biologisk karaktär. I hästvärlden träffade jag på en liknande inrättning för ca 10 år sedan. En Maremma Abruzzi (stor vit italiensk fårhund med inbyggt lynnesfel) som vakade över en familj i Flodaskogarna. Hon satte full fart så fort hon såg en och bromsade inte upp förrän en meter ifrån ungefär. Vid det laget stog man redan helt still och undrade vad i h-e man skulle ta sig till. I nästa ögonblick hade man tikens nos HÅRT pressad mot underlivet och ur strupen kom ett mycket långt inte så dovt morrande..... Hela kroppen darrade av vibrationerna. Då är det inte snack om att stå still. Mer som en av de där i sten på millesgården....

Minns vad jag sa om ML.... Brödrost?

Valhalla är svaret på allas böner Med lite huggormsmönster på så skulle nog t o m Timbre ta hem ett par....

- - Jag förstår hur du menar - hur menar du då? - -
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2002/07/15 :  08:53:58  Show Profile Send ekman a Private Message
hejsan sladd

hehe alltid lika kul med dina historier skrattar fortfarande at den gangen du berattade om din granne med grasklipparen =)
men men for att aterga till kablarna kan vi inte fa en rescension i stil med wilson/qrs nar du har bestamt dig for vilken hogtalarkabel du ska ha?? du brukar alltid beskriva pa ett satt sa att man fattar hur pa ett ungefar hur grejena later detta uppskattas =)
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2002/07/15 :  13:59:50  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Kan bara instämma med CH om att Sladds recensioner är i en egen klass.Mvh Kristofer
Go to Top of Page

Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts

Posted - 2002/07/16 :  12:22:17  Show Profile Send Bobbokrull a Private Message
CH... jag undrar bara vad du jobbar med??=)

Heco Argon 50, AR sub(bra som fan), Adda mig på ICQ UIN: 4179305
Go to Top of Page

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2002/07/16 :  14:28:07  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message
Officiellt e ja körvhandlare, men på fritiden säljer jag tunga droger o smugglar vapen...
Go to Top of Page

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2002/07/16 :  14:30:15  Show Profile Send Pjotre a Private Message
quote:

Officiellt e ja körvhandlare, men på fritiden säljer jag tunga droger o smugglar vapen...





Ha ha ha ha ha....

----------------------------------

"Man blir aldrig fattig på att ta hem en vinst
Go to Top of Page

Mattias
Member

1671 Posts

Posted - 2002/07/16 :  14:33:28  Show Profile Send Mattias a Private Message


CH, är intresserad av dina lyssningsintryck av prylarna. Skriv gärna lite under hårdvara.

Mvh Mattias
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000