Author |
Topic |
|
soundbrigade
Semesterfirare
7879 Posts |
Posted - 2008/10/25 : 10:19:10
|
Jag är ganska intresserad av att komma till Uppsala men med SJs besynnerliga biljettpolicy där biljetter numera säljs på svarta börsen är det hart när omöjligt att åka; än mindre åka med ett par halvstora hornhögtalare och 20kg elektronikgodis. ALLTSÅ, är det någon som ska åka med tom bil från Västra Götalandshelvetet? Ich wohne in Vänersborg (som tyskarna säger).
OCH är det fler som ska komma från andra håll och har lediga platser i bilen? |
|
Tomas J
fd _T_
1550 Posts |
Posted - 2008/11/03 : 20:19:09
|
Jag åker ifrån Norrtälje/Rimbo på lördagen vid 7-tiden, har 2 platser i bilen eller 3 om resenärerna inte har något bagage. Nu ligger ju inte Norrtälje/Rimbo så långt ifrån Uppsala men om någon vill åka med så är ni välkommna! Om jag inte får med mig några i bilen så är jag även villig att hämta upp någon/några ifrån buss/tågstationen i uppsala om någon kommer den vägen! Givetvis i vettiga tider då jag vill vara där i tid och styra och ställa lite också :) |
Ett forum dör utan tillströmning av medlemmar, Agera! |
|
|
Yunick
Member
234 Posts |
Posted - 2008/11/03 : 21:14:20
|
Jag åker från Sundsvall på fredag vid 13 tiden om någon vill åka med. Senare på kvällen åker jag ned till Stockholm för att sova. Om någon vill åka med från Stockholm på lördag morgon går det bra också. |
Mvh David Zetterlund
Dell inspiron 6kD, Buffalo DAC / D1, UGS_V3, Aleph-J, Usher 8945P samt Peerless HDS... |
|
|
kyan
Member
107 Posts |
Posted - 2008/11/04 : 09:34:01
|
Jag tänkte åka tåg från Gävle på lördag morgon. Är det någon mer som har liknade planer?
Annars kanske jag kan lifta med någon som ska åka bil från trakten?
Ska Yunick tillbaka till Sundsvall på lördag kanske jag kan åka med en bit? |
|
|
Yunick
Member
234 Posts |
Posted - 2008/11/04 : 09:54:00
|
Jo jag åker upp till Sundsvall efter träffen så du är välkommen att åka med upp till Gävle :) |
Mvh David Zetterlund
Dell inspiron 6kD, Buffalo DAC / D1, UGS_V3, Aleph-J, Usher 8945P samt Peerless HDS... |
|
|
|
Topic |
|