HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 VISATON hos Musik Hemma
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Musik Hemma
Member

191 Posts

Posted - 2008/10/21 :  16:30:06  Show Profile Send Musik Hemma a Private Message


Vi är kanonglada över att kunna sälja Visatons produkter i Sverige.
I första hand skjuter vi in oss på Visatons "kits" som, enligt vårt förmenande, är i världsklass.
Vi har valt ut ett fåtal som vi vill börja jobba med och är det någon som känner sig manad till de andra produkterna så skall vi naturligtvis hjälpa till så mycket vi bara kan.

Tanken är att erbjude dessa "kit", ett rätt fånigt ord i detta sammanhang,till vettiga pengar och till så besvärsfri hantering som möjligt.
Det skall aldrig behöva ta mer än 7 arbetsdagar innan man har grejorna på sitt lokala uthämtningsställe, oftast går det snabbare.

Om Tyskarna inte hittar på några underligheter med hantering och frakt så tillkommer endast de Svenska avgifterna för transport, såvida inget annat är överenskommet.

Om någon, några är intresserade av enskilda element eller andra produkter så kontakta oss, vi kan hjälpas åt så får vi säkert fason på saken. Faktum är att vi hos oss uppmuntrar gruppköp. Konstigt va?

I övrigt är det bara att surfa runt och se vad vi kan göra för dig.

www.musikhemma.se

Med vänlig hälsning
Mats

" 90 procent av min förmögenhet har jag spenderat på droger och prostituerade, resten har jag slösat bort".
Sebastian Horsley.

Edited by - Musik Hemma on 2009/01/14 13:32:54

Double A
Member

2095 Posts

Posted - 2009/01/15 :  21:37:17  Show Profile  Visit Double A's Homepage Send Double A a Private Message

Grattis Mats!

Alltid kul med ett "nytt" elementmärke på våra breddgrader

Då blir det till att kolla upp vad Visaton har att erbjuda!

Anders

Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Double A ordspråk.
Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se
Go to Top of Page

Musik Hemma
Member

191 Posts

Posted - 2009/01/17 :  12:23:22  Show Profile Send Musik Hemma a Private Message
Tack Dubbel A.

Ja, kolla gärna upp, det finns en hel del godis.

Du som är inne på banddiskanter kan ju kanske ha särskilt intresse i denna


http://www.visaton.de/en/chassis_zubehoer/ht_baendchen/mht12_8.html

Till exempel.

Mvh Mats

" 90 procent av min förmögenhet har jag spenderat på droger och prostituerade, resten har jag slösat bort".
Sebastian Horsley.

Edited by - Musik Hemma on 2009/01/17 12:25:12
Go to Top of Page

Double A
Member

2095 Posts

Posted - 2009/01/18 :  15:27:15  Show Profile  Visit Double A's Homepage Send Double A a Private Message

Ja den ser ju inte så tokig ut, ska iofs delas rätt högt, 4000Hz, och har "bara" en kännslighet på 91dB, men dom går ju alltid att serie/paralell koppla.

Jag måste titta vidare på deras sortiment!

Mvh

Anders

Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Double A ordspråk.
Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000