HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Blandad hifi (Vill bara bli av med allt)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2008/10/20 :  12:25:44  Show Profile Send dwain a Private Message
Har lite grejor jag behöver bli av med.

Ett par proson reality 63mk2. Dessa är i mkt bra skick och färgen är körsbär. Ett par högtalare som spelar väldigt öppet rent och diskanten är nog bland det bättre jag har hört i den prisklassen. Massvis med detaljer utan att bli jobbig. Basen är numera väldigt distinkt och ren. Spelar riktigt djypt också. Lådorna är moddade och då dämpade massvis inuti och även fyllda från topp till tå med asfaltsmatta. Denna moddning gjorde att högtalaren lät otroligt mkt bättre. Dessa är köpta i maj och är inspelade och klara

Dessa kostar idag 3000kr har kostat 5200 tror jag det var. Sen kostade även moddningen runt 1000kr. Pris 2000kr!

Har även ett par Ortofon H-15 högtalarna är från 76 har haft två ägare. Jag och ex-flickvännens mamma som köpte dom 76. Skicket är riktigt bra trotts ålder. De är i valnöt ser ut som äkta faner. Vill bara bli av med dem. pris 400kr


Tangband basmodul en svart sådan i ganska bra skick någon repa och ett lite skadat hörn. Dock endast tomlåda. Finns 2 st basar till men dessa behöver lagas. Ena basens spider har släppt och den andra basen har spidern släppt runt talspolen. Går att limma för den som vill köpa till dessa för 300kr annars 500kr för tomlådan.

Jag har även en da-omvandlare/surroundprocessor, ett kassetdäck ett dyrare yamaha. 250kr för kassetdäcket.Kanske 150kr för da-omvandlaren?


Har även ett st marantz paket. Det består av en förstärkare modell 1090 och en tuner modell 2050. Skicket är väll 6-7 av 10. Saknas fötter på stärkaren och tunern har ett litet skadat hörn. Dock märker man knappt hörnet. Pris? 1500 för båda?

Alla priser är hämt-priser då jag inte har möjlighet att skicka något.


Om nu priserna är skrattretande högt så ja lägg ett bud eller blunda


Edited by - dwain on 2008/12/11 11:28:30

Björn E
Member

73 Posts

Posted - 2008/12/11 :  10:30:24  Show Profile Send Björn E a Private Message
Vilka Tangband-basar där det ?
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2008/12/11 :  11:28:01  Show Profile Send dwain a Private Message
De som heter 740-C Det är dom lite äldre i alla fall.
Go to Top of Page

Björn E
Member

73 Posts

Posted - 2009/01/17 :  14:46:27  Show Profile Send Björn E a Private Message
Vad menar du med "spider" ?
Kan du skicka foton som beskriver vad problemen består av ?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000