HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Soundtrack of our lives på Liseberg
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Magoo
Member

509 Posts

Posted - 2008/10/04 :  21:49:48  Show Profile Send Magoo a Private Message
Nu är jag alldeles nyss hemkommen från en spelning med Soundtrack of our lives. De är ett riktigt bra liveband. Ljudet var inte så tokigt heller, fast stundtals så känndes det som om sången inte kom fram riktigt. Dessutom så var det uppehåll hela tiden och det är inte dåligt för att vara Oktober. Visseligen var det lite kallt, säkert mindre än 10 grader C och ganska rått men då är det tur att låtarna gjorde så att kroppen rörde sig nästanb av sig själv. Så att hålla värmen var inget problem.

Ett extra plus för att de körde några låtar från plattan som kommer i November. De är något att se fram emot.

Om jag ska sätta något på minuskonto så är det att det inte spelade mer än ca 90 minuter. Jag ville ha mer!

comfortably numb

ILLY
HiFitraktör

1325 Posts

Posted - 2008/10/05 :  10:57:33  Show Profile Send ILLY a Private Message
Önskar jag varit där, dom är ju helt fantastiska live. Men jag hade annat inbokat på mitt schema. Nåja, fyrverkerier och elddans på Rambergets topp är inte helt fel det heller, så jag ska inte klaga.

Militant cyklist.
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2008/10/05 :  11:54:14  Show Profile Send brewitz a Private Message
TSOOL är otroligt bra live, jag har sett dem flera gånger i både Sverige och England och aldrig blivit besviken. Inte så konstigt kanske, sprungna ur Union Carbide Productions som också var riktigt bra på scen. Tyvärr tycker jag inte skivorna är lika bra, lite tråkiga helt enkelt.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000