För en 4-5 år sedan så läste jag i Illustrerad Vetenskap om ett sätt att "mummifiera" en kropp så den skulle hålla sig i stort sätt hur länge som helst. Kroppvätskorna drevs ut med hjälp av Aceton o ersattes av silikon (snabbt beskrivet) En del av utställningen finns nu i Köpenhamn p det var nått av det fräckaste jag har sett !! Då kroppen blir skyddad ner till cellnivå så har dom lyckats plocka ur tex alla blodkärlen i en lever hela Eller bevara en kropps nervsystem helt intakt !
ÅK DIT ! Och det är inte det misnta läbbigt eller obehagligt!
Jag vill helst att det moraliska hålls utanför eventuell diskussion !!
Om man avdramatiserar eller helt enkelt inte berättar att det är riktiga kroppar man tittar på så är det inga som helt problem att ha med barn. Det är just vetskapen att det är riktiga kroppar som kan göra det läbbigt för där är inget som ser äckligt ut eller så.
Var det inte en Holländare som hade enliknande utställning för en 5-10 år sedan? Jag såg något liknande i England runt den tiden. Fantastiskt var det i alla fall
M
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.