Author |
Topic |
|
Mc Square
Member
3723 Posts |
Posted - 2008/09/22 : 14:48:46
|
Är det nån mer än jag som längtar till premiären av säsong 3 av Heroes inatt? |
Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt... -->Mitt system EoJeud - A better snack!
"220 volt för att det kittlar så skönt" |
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2008/09/22 : 14:55:23
|
Japp, men jag är rädd att jag har rätt i att det inte kommer att bli en säsong som på något sätt förnyar sig utan bara mer av same same vilket redan förra säsongen började matta av i intressegrad
Dock ser jag fram emot att bevisas ha fel!
Ser faktiskt mer fram emot serien som förnyat sig totalt de två säsonger som varit och som nu står i ett läge där den inte annat än kan bli helt ny - Dexter! |
/Jonas
|
Edited by - EuphoniC on 2008/09/22 14:55:57 |
|
|
Mc Square
Member
3723 Posts |
Posted - 2008/09/22 : 14:57:34
|
Kan ju hålla med dig till en viss grad,första säsongen kommer vara svår att slå faktiskt.
Men mitt intresse är väldigt högt uppe ändå. |
Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt... -->Mitt system EoJeud - A better snack!
|
|
BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben
3057 Posts |
Posted - 2008/09/22 : 16:09:17
|
Heroes is da shit! (menat på ett bra sätt alltså) |
Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar Min medlemstråd
|
|
|
Mc Square
Member
3723 Posts |
Posted - 2008/09/22 : 16:25:52
|
|
|
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2008/09/24 : 07:46:46
|
Såg igår och jag säger bara I told you so.
Åtminstone så var det en otippad vändning... |
/Jonas
|
|
|
Sundström
Member
745 Posts |
Posted - 2008/09/24 : 15:31:10
|
Jag slutade att se Heroes förra gången. Det staplas intriger, komplikationer och effekter på varann, men jag tycker mystiken (eller är det det mänskliga runt om kring) har försvunnit. Första säsongen gillade jag bättre.
Carneval har jag sett lite då och då....verkar ju faktiskt vara riktigt bra. Kanske måste leta upp den som dvd någon gång långt in i framtiden.
|
|
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2008/09/24 : 16:44:28
|
quote: Det staplas intriger, komplikationer och effekter på varann
Tyvärr bara tecken på att det blir mer komplicerat är någonsin, de dödar varandra kors och tvärs och de döda kommer tillbaka, det känns lite uppgivet när det inte finns några absoluta ting i en serie, men, än är det många avsnitt kvar och som sagt var, det kom ett otippat kort i slutet av första avsnittet nu som kommer att ge intressanta vändingar men som också kommer att leda till mer komplikationer tyvärr.
Lost lider ju av detta också, men där finns i varje fall ingen jättekonspiration .. ÄN |
/Jonas
|
|
|
|
Topic |
|