HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nad reparationer
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

PeterE
Member

534 Posts

Posted - 2008/09/12 :  15:50:52  Show Profile Send PeterE a Private Message
Hej!
Jag hörde att hifiklubben inte alltid reparera & felsöker Nad produkter själv.

Jag undrar om någon här har information om vilka som hifiklubben brukar anlita för reparationer åt kunder.

Jag hörde även att ibland så brukar även hifiklubben skicka iväg nad produkter till Nad själva i Danmark.

Brukar dom anlita någon specielt aktoriserad verkstad här i Sverige?

Jag skulle vilja veta detta pga att jag börjar tvivla på Nads service gäntemot kunderna.

Edited by - PeterE on 2008/09/12 15:51:45

JWO
fd. OhmBoy

1713 Posts

Posted - 2008/09/12 :  16:28:05  Show Profile  Visit JWO's Homepage Send JWO a Private Message
Min far köpte en Nad cd spelare hos Hifi Klubben. Den strulade och jag lämnade den själv till verkstan som var en firma som håller till vid Solna Station ( Stockholm ) De verkade reparera det mesta.

Iofs så började cdn strula igen även efter reparationen. men men...
Go to Top of Page

PeterE
Member

534 Posts

Posted - 2008/09/12 :  22:39:23  Show Profile Send PeterE a Private Message
Mm jag har nämligen fått vänta i 2 månader sen då jag lämnade in min lite äldre Nad förstärkare på service utan att ens ha hört ett ljud.

Verkar också som om snubben i butiken inte riktigt vill berätta vart han lämnat den.

Jag tror iallafall att jag får ut mer av det där om jag lyckas prata med det där reparations stället själv som klubben lämnade över den till.

Jag får den känslan att snubben i butiken inte ligger på riktigt mot det där företaget.

Har väldigt lite erfarenhet angeånde hifiklubben så det här känns svårt.

Också osäker på om det finns några speciella bestämmelser på hur långt man ska behöva vänta för en sån där grej & utan att få nån info.

Kanske pratar jag med fel person.
Vet inte om man kan få bättre info om man slår en pling ner till deras huvudkontor om dom sitter med mer uppgifter där om vilka dom lämnar iväg grejerna till.

Kanske har Nad själv någon koll på vilka i sverige som servar deras produkter?

Jag får inte fram så mycket träffar då jag söker på google.
Så det kan inte vara många i sverige som är aktoriserade för nads grejer eller har jag fel?

Edited by - PeterE on 2008/09/12 22:40:48
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000