HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nätfilter Longyu LY-201
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Drem
Member

696 Posts

Posted - 2008/09/10 :  16:48:06  Show Profile Send Drem a Private Message
Vart kan jag köpa ett Longyu LY-201? Jag behöver ett till nämligen, helst i rött eftersom det är den färgen jag har nu. Sökte lite och hittade coemaudio.com men hur bär man sig åt för att beställa därifrån? Tacksom om någon har tips, om det finns att köpa närmare ifrån så informera gärna. Thanks.

Just nu:
Musik: Bladerunner OST
Film: "Jimmy P" [BLURAY]

Musik- och Filmanläggning

RobertH
Member

400 Posts

Posted - 2008/09/11 :  22:47:16  Show Profile Send RobertH a Private Message
Coem vart ju omöjlig att få tag på där under 2006 nån gång. Jag har mailat flertalet gånger, och helt plötsligt började jag få svar igen runt december 2007 - dock inte av Norman, utan nån ny snubbe som hette dicky. Fast helt plötsligt slutade jag få svar där också. Så det är inte lätt. Och enda sättet som tidigare funnits att beställa från coem är via mail.

Annars kan du testa höra hos timaudio.com han kan möjligtvis få tag på dem.

Wilson Benesch ACT Two | Pass B1-Buffer | Pass Labs X250 | Opera Reference 2.2 MkIII CD | Clearaudio Evolution Magnum | Lyra Kleos/Sumiko Palo Santos Presentation | Tom Evans Microgroove Plus X RIAA
Go to Top of Page

Drem
Member

696 Posts

Posted - 2008/09/13 :  17:23:46  Show Profile Send Drem a Private Message
Tack för svaret !

Just nu:
Musik: Bladerunner OST
Film: "Jimmy P" [BLURAY]

Musik- och Filmanläggning
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.4 sekunder. Snitz Forums 2000