HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Supra LoRad med överspänningsskydd
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

rynnox
Member

192 Posts

Posted - 2008/09/09 :  12:40:23  Show Profile Send rynnox a Private Message
Jag bor ute på landet utan Åskledare och börjar tänka på att man nog borde investera i ett överspänningsskydd t ex Supras Nätlist med åskskydd. Finns det någon som har erfarenhet av denna nätlist? Om den påverkar negativt på något sätt och om den skyddar mot det den ska skydda för, blixtnedslag mm.

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2008/09/09 :  12:54:09  Show Profile Send B-200 a Private Message
tycker inte den påverkar ljudet alls och gör sitt jobb bra. Hade en incident med strömmen här men det fixade supran bra.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

Dr.Nope
Member

631 Posts

Posted - 2008/09/09 :  13:06:33  Show Profile Send Dr.Nope a Private Message
till min enormt stora förvåning pusslade den om stereobilden för mig därhemma. Vet inte om det har att göra med att jag inte har jordade uttag, men min åkte tillbaka till affären i alla fall. Gissar att man får prova den också hemma för att se om det påverkar.

Fått ordning på förstärkaren än? Jajamensan, den står där borta och svänger för sig själv!

You can kalla mig James, eller Jimmy för de svenska
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2008/09/09 :  14:23:30  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Tycker att den är bättre än det tidigare nätfiltret som jag hade. Sedan att den även har överspänningsskydd är ju även det givetvis positivt.Så här hemma funkar det bra.MvhKristofer
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000