HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Engelholm Audio på Arken! (Bokade platser slut)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2008/08/23 :  12:06:38  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message

Dom bokade platserna är slut! Kvar är dom vanliga öppet-hus-tiderna!

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!

Edited by - EngelholmAudio on 2008/09/08 20:16:18

Double A
Member

2095 Posts

Posted - 2008/08/26 :  22:29:14  Show Profile  Visit Double A's Homepage Send Double A a Private Message

Level 2 på plan 1!

Coolt

Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen.
Double A ordspråk.
Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se
Go to Top of Page

fonz
Member

518 Posts

Posted - 2008/08/28 :  09:23:27  Show Profile Send fonz a Private Message
Låter spännande, o lycka till! Men ska ni inte spela högre än level 2...Hmmm?
Go to Top of Page

Musik Hemma
Member

191 Posts

Posted - 2008/08/28 :  10:12:13  Show Profile Send Musik Hemma a Private Message
Det där kommer garanterat vara en av topplaceringarna på mässan.
Kör hårt!

Jag vet att jag gillade Level 42...ehhh nä det var nåt helt annant.

Lycka till Pär.

" 90 procent av min förmögenhet har jag spenderat på droger och prostituerade, resten har jag slösat bort".
Sebastian Horsley.
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2008/08/29 :  09:00:51  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Tack - och återigen varmt välkomna till nr 37!

Idag eller början nästa vecka kommer ett paket med posten så nu blir det spännande upppackning, provlyssning och lärande av fjärr, etc!

Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2008/09/06 :  19:02:58  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Om en vecka är det slut på Arkenmässan!

Därför tipsar jag idag om att SMT-produkter kommer säljas ut till förmånliga priser, betalning och leverans på Arken och Plaza. Det som kommer säljas är:
* Golden Horn (blandade färger och format) ca 600 kr st
* Varitune-6, suverän basabsorption ner till 16 hz, ca 1250 kr st
* 2 st WMA-moduler i ljusgrått (V4 inkl diffusion), 5000kr st (dessa finns på Plaza)

Go to Top of Page

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2008/09/06 :  19:59:23  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message

Hoppas du inte missar banketten, dvs om du vid det här laget om en vecka är på väg hem igen på lördagkvällen.

mvh

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/
Go to Top of Page

Amund
Fisherman

682 Posts

Posted - 2008/09/06 :  21:58:35  Show Profile Send Amund a Private Message
Det var trevliga priser Pär, man kanske skulle ha väntat med beställningen

/Danne

/Daniel

"Arbetar för Hifi Art ibland"
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2008/09/07 :  08:41:27  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
quote:
Hoppas du inte missar banketten, dvs om du vid det här laget om en vecka är på väg hem igen på lördagkvällen.

Ja jösses - hjärnan går på högvarv inför Arkenmässan och ett symptom brukar vara att idag inte är idag!
Men jo - jag kommer på banketten, förutsatt att jag själv vet vilken dag det är eller att nån leder mig dit!

quote:
Det var trevliga priser Pär, man kanske skulle ha väntat med beställningen

Fel färg och fel leveransadress!

Go to Top of Page

staffann
Member

691 Posts

Posted - 2008/09/07 :  15:46:12  Show Profile  Visit staffann's Homepage Send staffann a Private Message
Hur bokas platser? På plats eller kan man boka i förväg? Jag och McSquare tänkte nämligen besöka rummet, helst på lördag förmiddag.

Audiovector M3 Signature, Naim DAC-V1, CD5x, NAC112x, NAP150x, Flatcap2x. Pro-ject 1 with Ortofon MC10 Super
Nordost Black Knight signal cable, Naim NACA5 speaker cable.
Old Vincent SV-233, Vincent CD-S3,Audioquest BedRock loudspeaker cable used as computer/bedroom sound system
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2008/09/07 :  19:13:08  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Mail! Address via min hemsida!

Snart är platserna slut!

Go to Top of Page

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2008/09/07 :  19:58:00  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message
Du får väl prova supleant-biljetter

Det finns företag som prövat att ge ut biljetter för bestämda klockslag på Arken. Mycket av eftersnacket handlade om alla som kände sig lurade och inte kom in. Fundera på att ha öppna luckor i programmet är mitt råd.

Vi ses på torsdag!

mvh

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2008/09/08 :  13:54:12  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Sladd - tack för tipset och glädjande nog är det precis så jag tänkt. Besökare/entusiaster som vill, garanteras plats men majoriteten av demotiderna är enligt öppet-hus-principen.

Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2008/09/08 :  19:43:01  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Jag förtydligar att Svanåprodukterna som nämns ovan är demoex, har varit runt lite och kan således vara kantstötta eller ha liknande skönhetsfel. Därav priserna...

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000