Author |
Topic |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2008/08/23 : 12:06:38
|
Dom bokade platserna är slut! Kvar är dom vanliga öppet-hus-tiderna!
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
Edited by - EngelholmAudio on 2008/09/08 20:16:18 |
|
Double A
Member
2095 Posts |
Posted - 2008/08/26 : 22:29:14
|
Level 2 på plan 1!
Coolt |
Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Double A ordspråk. Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se |
|
|
fonz
Member
518 Posts |
Posted - 2008/08/28 : 09:23:27
|
Låter spännande, o lycka till! Men ska ni inte spela högre än level 2...Hmmm? |
|
|
Musik Hemma
Member
191 Posts |
Posted - 2008/08/28 : 10:12:13
|
Det där kommer garanterat vara en av topplaceringarna på mässan. Kör hårt!
Jag vet att jag gillade Level 42...ehhh nä det var nåt helt annant.
Lycka till Pär. |
" 90 procent av min förmögenhet har jag spenderat på droger och prostituerade, resten har jag slösat bort". Sebastian Horsley. |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2008/08/29 : 09:00:51
|
Tack - och återigen varmt välkomna till nr 37!
Idag eller början nästa vecka kommer ett paket med posten så nu blir det spännande upppackning, provlyssning och lärande av fjärr, etc!
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2008/09/06 : 19:02:58
|
Om en vecka är det slut på Arkenmässan!
Därför tipsar jag idag om att SMT-produkter kommer säljas ut till förmånliga priser, betalning och leverans på Arken och Plaza. Det som kommer säljas är: * Golden Horn (blandade färger och format) ca 600 kr st * Varitune-6, suverän basabsorption ner till 16 hz, ca 1250 kr st * 2 st WMA-moduler i ljusgrått (V4 inkl diffusion), 5000kr st (dessa finns på Plaza)
|
|
|
|
Hi Fi Consult
Member
2112 Posts |
|
Amund
Fisherman
682 Posts |
Posted - 2008/09/06 : 21:58:35
|
Det var trevliga priser Pär, man kanske skulle ha väntat med beställningen
/Danne |
/Daniel
"Arbetar för Hifi Art ibland" |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2008/09/07 : 08:41:27
|
quote: Hoppas du inte missar banketten, dvs om du vid det här laget om en vecka är på väg hem igen på lördagkvällen.
Ja jösses - hjärnan går på högvarv inför Arkenmässan och ett symptom brukar vara att idag inte är idag! Men jo - jag kommer på banketten, förutsatt att jag själv vet vilken dag det är eller att nån leder mig dit!
quote: Det var trevliga priser Pär, man kanske skulle ha väntat med beställningen
Fel färg och fel leveransadress!
|
|
|
|
staffann
Member
691 Posts |
Posted - 2008/09/07 : 15:46:12
|
Hur bokas platser? På plats eller kan man boka i förväg? Jag och McSquare tänkte nämligen besöka rummet, helst på lördag förmiddag. |
Audiovector M3 Signature, Naim DAC-V1, CD5x, NAC112x, NAP150x, Flatcap2x. Pro-ject 1 with Ortofon MC10 Super Nordost Black Knight signal cable, Naim NACA5 speaker cable. Old Vincent SV-233, Vincent CD-S3,Audioquest BedRock loudspeaker cable used as computer/bedroom sound system |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2008/09/07 : 19:13:08
|
Mail! Address via min hemsida!
Snart är platserna slut! |
|
|
|
Hi Fi Consult
Member
2112 Posts |
Posted - 2008/09/07 : 19:58:00
|
Du får väl prova supleant-biljetter
Det finns företag som prövat att ge ut biljetter för bestämda klockslag på Arken. Mycket av eftersnacket handlade om alla som kände sig lurade och inte kom in. Fundera på att ha öppna luckor i programmet är mitt råd.
Vi ses på torsdag!
mvh |
www.hificonsult.se http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/ |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2008/09/08 : 13:54:12
|
Sladd - tack för tipset och glädjande nog är det precis så jag tänkt. Besökare/entusiaster som vill, garanteras plats men majoriteten av demotiderna är enligt öppet-hus-principen.
|
|
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2008/09/08 : 19:43:01
|
Jag förtydligar att Svanåprodukterna som nämns ovan är demoex, har varit runt lite och kan således vara kantstötta eller ha liknande skönhetsfel. Därav priserna...
|
|
|
|
|
Topic |
|