Har varit neri i 3 timmar och lyssnat på musik i affären! Det slutade med en ny pickup nytt phonosteg X-LPS, nytt försteg X-PRE samt nytt slutsteg 2st X-A50! jajaja budget för vissa men villket ballelyft för mig. Jag älskar just nu hela världen!!!!!
Har varit neri i 3 timmar och lyssnat på musik i affären! Det slutade med en ny pickup nytt phonosteg X-LPS, nytt försteg X-PRE samt nytt slutsteg 2st X-A50! jajaja budget för vissa men villket ballelyft för mig. Jag älskar just nu hela världen!!!!!
Hej Jatttelite!
Grattis! Inga dåliga grejor du inhandlat, dessa är ju t om snygga! Mvh Kenth
Grattis!! Gött att höra att du är nöjd nu... Jag visste väl att dina högtalare kunde låta hur bra som helst! Kan verkligen tänka mig att kombinationen rörförsteg och transistorslutsteg passar dina Jamo som hand i handske...
/Stefan
-- Creativity is thinking up new things, innovation is doing new things --
Du kan få den gratis! skicka ett PM med din adress så skickar jag den (kvaliten på P.U har jag ingen aning om då den följde med slivspelaren jag köpte beg.)
hej jattelite hehe jasså nu vet jag vem du är också, jag var också inne när du köpte lite grejor, jag stog där o väntade att få prata med johan. kul att känna igen någons ansikte här på forumet nu då..=) ha det gött med grejorna... Wilderwein