HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 REL Stentor II och/eller III
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mr Voodoo
Starting Member

10 Posts

Posted - 2008/06/02 :  03:39:47  Show Profile Send mr Voodoo a Private Message
Efter mycket tvekande har jag bestämt mig att sälja min sub (eller bägge), har alldeles för små möjligheter att använda den i mitt nuvarande boende (lyhörd hyreslägenhet). Annonserade ut den för ca ett halvår sedan men ändrade mig då det såg ut att kanske kunna lösa sig med annat boende och möjligheter att använda anläggningen, men nu ser det ut som jag är fast här minst ett par år.
Rel Stentor II, näst största modellen i Rel#8217;s sortiment. Nuvarande toppmodeller är III-serien så detta är alltså föregående modell. Förut fanns tremodeller i deras referens serie, Stadium, Stentor och Studio. Idag kör man bara med 2 modeller, Stentor och Studio. Spelar rent, musikaliskt och djupt. Nypris runt 40 000, jag är andra ägaren. En nästan ny Neutronik anslutningskabel (högnivå, rel rekommenderar högnivåanslutning) medföljer. Svart till färgen (se bilder) och i mycket bra skick/nyskick. Kan givetvis anslutas via lågnivå också om man så önskar. Ypperligt komplement både musik och bio (har själv använt den till mestadels musik).

Buden börjar på 9000, Köp-nu-pris är 12 000, jag nås på 0730-979556 om du är intresserad.

Jag säljer eventuellt också en Stentor III, aktuell modell, även den i fint skick/nyskick och svart, vill ha ca 5000kr mer för den. Alternativt säljs de som par (har själv använt dom som par vid musiklyssning) är du seriöst intresserad av detta så hör av dig så diskuterar vi priset. Bilder på Stentor II#8217;an är länkade.

Stentor II
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000