HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Röda Tråden - Återkomsten
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2008/05/12 :  19:16:04  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Jaha - så var det dags att åter nysta upp den Röda Tråden!

Till att börja med vill jag tacka Gabe som tog upp den tappade tråden häromdagen och därmed satte nystanet i rullning.

Jag har ju - åtminstone tills någon kommer på bättre tankar - fått den tappade vanten som Röda Tråden-general och tänkte därför:

* Hälsa alla välkomna till att delta i att lösa Röda Tråden. För er som inte varit med förr återfinns reglerna i denna sticky under Musikavdelningen: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=59870

* Meddela att vi kör en Röd Tråd varje kväll måndagar-torsdagar (utom varannan onsdag eftersom den ännu är vakant vad avser trådskapare) fram till midsommar. Om intresset finns, fortsätter vi sedan i augusti igen.

* Tala om att vi börjar där vi var med ställningen vad avser vunna game (även kallade pinnar), set och världsrekord när uppehållet började. Se det andra inlägget i stickyn som jag länkar till ovan.

* Att det ännu så länge enbart är äran vi tävlar om. Några priser finns i skrivande stund inte att locka med. Kanske det kommer.

* Att Röda Tråden kan vara vad som helst - även om en viss förskjutning finns mot musikrelaterade ämnen.

Snart kör vi...

/Jörgen G


Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2008/05/12 :  19:47:21  Show Profile Send Roq a Private Message
Ajdå, inte bra. Röda tråden var fantastiskt beroendeframkallande med riktigt bra stämning och känsla. Kul att den kommer tillbaka men jag vetefasen om jag ska börja igen - jag fastnar så hårt då :-)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000