HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Chord CPM3300
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

datar
Member

657 Posts

Posted - 2008/05/01 :  22:43:57  Show Profile  Visit datar's Homepage Send datar a Private Message


Hej!

Tänkte sälja min Chord CPM3300 förstärkare.

Den integrerade förstärkaren är mycket välvårdad. Förstärkaren har lite få små "ytslitage" på fronten ena sidan kanten. Jag är pedant och säkerligen även du så jag vill redan här nämna det! Detta har inte orsaktas av mig. Då detta var ett demo ex från butiken så har de troligen orsakats där!

Förstärkaren inhandlades 2004-11-12 med 2 års garanti. Jag skickade in en medföljande garanti lapp till CHORD i England så ett garanti certifikat finns!

Fjärrkontrollen är också välvårdad! Logotypen i mässing? har dock bleknat lite från original "guld" yta. Jag är pedant och meddelar dig allt reda nu

Som köpare är du troligen den enda som äger en CPM3300 i Sverige. Det har inte sålts vad jag vet någon mer så finns det så är det väl troligen självimport. Den är inhandlad på Hifi-punkten i trollhättan och kvitto finns!

Förstärkaren har serirnr: 4372!

Allt fungerar som det ska och fjärrkontroll, kvitto, garantibevis, manual, emballage mm finns kvar!

Nypriset var 85000,- Jag köpte den för 50000,-
Säljer den för 40000,-

Jag skickar den INTE så du som spekulant är välkommen på besök! Jag bor i Vänersborg.

Förstärkaren säljer jag pga att jag funderar på inköp av aktiva högtalare via dator/htpc.

Ni kan nå mig på telefon: 0733262576

Med vänlig hälsning
Johan Linnarsson

Vänligen
Johan Linnarsson

datar
Member

657 Posts

Posted - 2008/05/06 :  18:00:23  Show Profile  Visit datar's Homepage Send datar a Private Message
Som alltid vill man ju ha så mycket som möjligt för sin favorit hifi

Mitt satta pris är naturligtvis diskuterbart!

Vänligen
Johan Linnarsson
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000