HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Ljud till ipod/mp3?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2008/04/23 :  22:57:32  Show Profile Send dwain a Private Message
Hejsan. Jag är ute efter något som är hyfsat billigt och portabelt som jag kan koppla mp3/ipod i. En högtalare av någon form. Det jag har nu är en altec lansing inmotion 7 spelar riktigt bra kopplad till eluttag men när man kör på batterier så fallerar allt ljudet distar väldigt snabbt och basen orkar inte med något alls. Frågan är ska man köpa något eller ska man bygga? Altecen spelar fullt i klass med ipod hifin och harmankardons stora bärbara. Det jag vill ha ut är något som kan drivas på batteri som är hyfast portabelt som kan spela högt och gärna med en ganska okej bas. Asså mkt bas. Inget extrem välljud eller så även om det är ett + om den låter okej. Men ljudtryck är prio.

Så kom med alla möjliga roliga förslag.

Jag har gott om element här hemma diverse coaxer och basar som går att bygga med om man skulle bygga något
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000