Var hemma hos Robin igår han har lånat/köpt ett fast i silver och utan rackmonterings fronten.(=mycket snyggare) En klart lyckad kombi med BoW 802 det lätt mycket lätt och luftigt. Nu han jag bara lyssna ett par timmar, men det första intrycket var mycket bra. Har själv aldrig hört Bryston tidigare så det var en ny upplevelse. Slutstegt verkar ha bra med kraft i botten och det gick att spela MYCKET HÖGT .Utan att det "disstade" det minsta. Men det lätt bra även på lägre och mer normala nivåer också En positiv överraskning.
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu
Bryston gör bra grejer. SST är den nya varianten som komm rätt nyligen, ST är den äldre. Själv är jag också lite sugen på 4B-SST Men jag törs inte byta utan att först testa den mot min Plinius SA100.
Det är ett 4B-ST Robin har... Kul att det låter bra! Grymt steg det där... Jag har haft nöjet att piska många högtalare med just det steget... Det är nämligen Ljudmakarn demo-x som Robin har... Det verkar som om dom där orkar allt, på nåt sätt!