Author |
Topic |
|
Akkelis Audio
Member
1026 Posts |
|
Transient Design
Member
287 Posts |
Posted - 2008/03/18 : 21:13:32
|
Överlager och udda exemplar från Transient Design kommer att säljas hos Akkelis fruktansvärt billigt för att fira lördagsöppet! Högst begränsat antal så det är först till kvarn som gäller...
Utvalda produkter från Stello, Oyaide, Acoustic Reive och Glowmaster kommer att säljas till HALVA PRISET. Endast denna dag!
Alla är välkomna!
Mvh Lasse |
www.transientdesign.se Distributör för AMR, iFi-Audio, Acoustic Revive, Leben, Line Magnetic, LAB12, Okki Nokki, Bryston, Kora, HANA och HiFimans hörlurar. |
|
|
Snoddas
Member
920 Posts |
Posted - 2008/03/19 : 14:04:50
|
Se nu till att "min" cdspelare har 50% rabatt så att man kan slå till direkt.
Kommer dom rabatterade varorna att läggas ut även här? Tänker på sådana som mig som inte kan åka till Götet....
|
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
-Derek William Dick aka Fish-
|
|
|
Akkelis Audio
Member
1026 Posts |
Posted - 2008/03/26 : 06:26:46
|
Nu finns listan med produkterna som kommer att reas ute på nätet.
Realistan
Som synes finns än bara ordinarie priser men detta är vad ni kommer att kunna fynda. Reapriserna läggs ut på fredag. |
www.akkelisaudio.com |
|
|
Transient Design
Member
287 Posts |
Posted - 2008/03/26 : 09:44:57
|
Och listan är inte komplett ännu! Det kommer att bli ännu mer grejer!!
Mvh Lasse |
www.transientdesign.se Distributör för AMR, iFi-Audio, Acoustic Revive, Leben, Line Magnetic, LAB12, Okki Nokki, Bryston, Kora, HANA och HiFimans hörlurar. |
|
|
Transient Design
Member
287 Posts |
Posted - 2008/03/27 : 10:22:26
|
Jag räknar iskallt med att det kommer att vara en lång kö framför Akkelis Audio på lördag morgon
Kommer vi att klara detta på egen hand eller behöver vi hyra extra vakter och kravall-staket?
Jag såg just listan med reapriserna och jag lovar att dessa priser inte kommer att komma tillbaka i första laget! Så skynda nu er och börja tälta redan idag...
Mvh Lasse |
|
|
Akkelis Audio
Member
1026 Posts |
|
FBK
700.000-klubben
7379 Posts |
Posted - 2008/03/28 : 08:58:33
|
Vilka priseri många fall lägre än begagnat Grattis till er som passar på och handlar. |
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland. |
|
|
Akkelis Audio
Member
1026 Posts |
Posted - 2008/03/28 : 22:08:36
|
12 timmar kvar tills dörrarna öppnas och köerna ringlar redan långa
|
www.akkelisaudio.com |
|
|