HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Soft Velvet 6845 >>>>SÅLT<<<<
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2008/03/12 :  00:01:45  Show Profile Send FBK a Private Message
Har över en del Soft Velvet 6845,sammets liknande polyester tyg som rekomenderas bla av Ingvar Öhman pga dess alldelesperfektlagomegenskaper rent akustiskt som jag läste på Faktiskt.se där det för övrigt går att hitta trådar där detta tyget är uppe på tapeten.
Har 3 färdig sydda draperier med måtten 160cm bredd och 250cm höjd. Upphängda i en skena och veckade som jag haft dem så har bredden blivit 60cm per draperi.
Sedan så har jag även 510cm(längd)160cm(bredd) oanvänt tyg kvar på en rulle så det går att sy ytterligare ett draperi med samma mått som de färdigsydda och två med halva bredden så har man totalt 150cm veckat tyg att hänga upp bakom varje högtalare om man har det mycket veckat, om man nu väljer att använda det på det sättet.
Färgen är enligt mig Lejongul.Dvs det är lite mer gult än på bilden som tyvärr är dålig.

Pris: 1000kr Är för både de 3 färdigsydda draperierna och tyget på rullen (som är strax under halva nypriset för enbart tyget)


Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2008/04/01 11:10:58
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000