HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Budget förstärkare tips?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

R_Renman
Starting Member

3 Posts

Posted - 2008/03/11 :  22:23:51  Show Profile Send R_Renman a Private Message
Är lite sugen på en Onkyo A-9355.
Undrar om det är någon som har provat denna förstärkare och kan uttala sig om den.
Annars är jag tacksam för tips om annan förstärkare i samma prisklass (ca 4000 kr).

Comus
Member

321 Posts

Posted - 2008/03/12 :  10:28:11  Show Profile  Visit Comus's Homepage Send Comus a Private Message
Hejsan R_Renman!

Denna: CAMBRIDGE Azur 640A v.2 från Hifiklubben är ganska så trevlig, det jag har att invända mot förstärkaren är att volymkontrollen känns lite plastig samt att högtalarkontakterna inte är av toppkvalité.

Men den låter för pengarna mycket bra + att fjärrkontrollen är så vacker att man blir tårögd, grammofonsteg måste köpas separat om du gillar den sortens media.

Mvh /

Comus
Go to Top of Page

Marcus7601
Member

536 Posts

Posted - 2008/03/12 :  10:32:54  Show Profile  Visit Marcus7601's Homepage Send Marcus7601 a Private Message
Harman Kardon 970 har ju fått ganska fin kritik. Inte hört själv dock men ligger på min "lyssna-lista"

"Learning by doing"
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2008/03/12 :  11:58:25  Show Profile Send Blue a Private Message
Rotels billigaste är schysst också.

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000