HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Bästa sättet att köpa CD från USA i Stockholm?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Gabe
Member

536 Posts

Posted - 2008/01/11 :  13:43:37  Show Profile Send Gabe a Private Message
Jag vill inte låta tjatig men kan inte låta bli att ännu en gång berätta om Wasa Skivbörs suveräna service - skivaffären på Hälsingegatan i Stockholm som faktiskt slår amazon.com, cduniverse m fl andra Internethandlare på fingrarna.
Beställde t ex Donald Fagens box med alla soloplattor + bonus-CD. Hos Ginza t ex är priset 699kr. Hade jag beställt den från USA hade tullen säkert lagt på en hacka, och priset hade blivit ungefär detsamma. Hos Wasa Skivbörs betalade jag knappa 450 kr! Och det tog bara 5 dagar från beställning till leverans! Att jag dessutom betalar först när skivan finns här är ännu ett plus.
Det går utmärkt att beställa både gammalt och nytt (om det inte redan finns i butiken)och priset är sällan över 130 kr/cd vilket är ett väldigt bra pris. Får väl för säkerhets skull påpeka att jag inte har vare sig rabatt eller provision eller ägarintressen i Wasa... är helt enkelt bara en j...t nöjd kund!
hälsn. Gabe

Freddie Boy
Member

704 Posts

Posted - 2008/01/12 :  16:57:27  Show Profile Send Freddie Boy a Private Message
har dom vinyloxå? har du någon adress?

Länge leve Vinylen!
Because Sound Matters.
Go to Top of Page

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2008/01/12 :  21:35:45  Show Profile Send Buggsson a Private Message
Det är långt ifrån alltid som mindre paket åker på tull och moms. Det är ialla fall min erfarenhet så än så länge.

J. Ullberg
Go to Top of Page

pick-me-up
Member

1382 Posts

Posted - 2008/01/29 :  22:40:23  Show Profile Send pick-me-up a Private Message
Låter bra ...; Men alla bor inte i Stockholm!

Edited by - pick-me-up on 2008/01/29 22:40:57
Go to Top of Page

Gabe
Member

536 Posts

Posted - 2008/01/31 :  15:21:31  Show Profile Send Gabe a Private Message
Pick-me-up: Nä, jag vet det. Men vi är rätt många ändå. Och så kan det ju vara kul att veta för den som eventuellt besöker oss i Stockholm och är sugen på en cd eller två!
hälsn
gabe
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000