HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Jag har fyra kraftiga lådor till ESL (57)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2007/12/14 :  12:18:22  Show Profile Send mace a Private Message
Tjohoj!!

När vi skulle flytta från England så skaffade jag fyra lådor för transporten. En fördel med inköpet var att jag för att hämta lådorna fick åka en vända till ner till Bude
Även om man, som jag, inte surfar.

Lådorna är gjorda av kraftig wellpap, tänk låda gjord för transport av cementblandare Det var en halvgalen HiFi-nörd/surfare i Bude som tillverkade dom.
Visst kan man med starka nypor och många timmar till ands tillverka lådor själv, om man har tillgång till tuuung wellpapp dvs.

Nåja! Om någon har ett behov av lådorna så hojta. Jag har bestämt att "vi flött'ent" Nu jäklar får vi bo kvar tills de uppfinner ett antigravitationsverktyg
Sedan vägrar jag ställa ut dom i ett icke uppvärmt rum, så de bör hitta ett bättre hem.

Passa på att transportera Dina guldklimpar på ett säkert sätt, de förtjänar de

Pris? Tja....Billiga var de inte, men det är ju inte ert fel
Kanske byta mot något kul eller hjälp med framtida projekt? (delningsfilter till dipolbasar)

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.

Mr 500!
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000