HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Prisvärda skivor Jon A/Yes! SÅLDA
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stefaeri2001
Member

563 Posts

Posted - 2007/12/01 :  00:14:28  Show Profile Send Stefaeri2001 a Private Message
Nu sänker jag så att du för priset av 1 CD får hela paketet! Någon mer sänkning blir inte aktuell, sedan ger jag helt enkelt bort dem till någon i bekantskapskretsen!

Hej,

har lovat mig själv att minska ner på utrymmet jag behöver för att förvara mina inte helt oansenliga mängder vinyl, kassetter, cd-skivor och videos. Jag kommer att ge bort en hel del (till vänner och till välgörenhet) men har också tänkt plocka ihop några tematiska paket som kan vara intressanta för den som har ett visst intresse för en artist.

Denna gång är det lite mer svårtillgängliga cd-skivor relaterade till Jon Anderson/Yes som är aktuella.

Det är sammanlagt 15 skivor som säljes som ett paket:

1. Steve Bailey: Evolution. Import CD-album endast utgivet i Japan, av fusion-bassist, med Jon Anderson gästande på ett spår.
2. Tadamitsu Saito: Its About Time. Japanskt synth/keyboard-album (liknar Kitaro) med Jon Anderson gästande på tre spår.
3. Jon Anderson: Deseo. CD-album.
4. The Deseo remixes. Album med nya mixar av spår från Jons skiva Deseo, av grupper som Future Sound of London och Trans-Global Underground. Fräckt 3D-omslag!
5. Warriors 65. Skiva (CDR) utgiven privat av David Foster som spelade i gruppen The Warriors tillsammans med bl a Jon Anderson. Detta är en rå liveinspelning från Davids egna gömmor och den enda tillgängliga liveinspelningen med denna grupp. Kunde endast köpas från Foster själv under en mycket begränsad period.
6. Yes: Milano Stage 71. Bootleg-cd utgiven av Highland Records.
7. Jon Anderson m fl: Reach Out. En välgörenhetscd (singel med tre mixar) utgiven av BBC Radio Lancashire. Inget omslag.
8. Jon Anderson: Change We Must. CD-singel med tre spår + intervju med JA.
9. Jon & Vangelis: Wisdom Chain. CD-singel med 4 spår, inklusive Sing With Your Eyes som endast gavs ut på denna singel.
10. Steve Howe: Portraits of Bob Dylan. CD-album innehållande Dylan-låtar, av Yes gitarrist med Jon Anderson sjungande på spåret Sad Eyed Lady of the Lowlands.
11. Gowan: Great Dirty World. Pop-album med Jon Anderson sjungande låten Moonlight Desires.
12. Soundtrack: St Elmo's Fire. Jon Anderson deltar med låten This Time It Was Really Right.
13. Jon Anderson: Maybe. CD-singel med 4 spår: Maybe (radio mix), Owner of a Lonely Heart (98 remake), 10 Million (previously unreleased) och Maybe (extended version).
14. Pete Banks: Self Contained. Album från 1995 av Yes första gitarrist.
15. Deborah Anderson: Lonely Without You. Debut-singel från Jon Andersons dotter (5 mixar)

För att späda på ytterligare skickar jag med tre "Progress" fanzines (UK) nära knutna till Yes!

Jag dem tillsammans för 200250 kr. Ni anmäler ert intresse genom att skicka pm eller e-post till stefaeri2001 at yahoo.se. Jag föredrar att mötas personligen (jag finns i mälardalen). Skall de skickas betalar mottagaren skivorna och frakten i förskott.

mvh

S

Edited by - Stefaeri2001 on 2007/12/07 21:36:55
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000