HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifi på fars dag?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2007/11/11 :  23:01:26  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message
Grattis alla pappor! Blev det någon Hifirelaterad present? Det var ju en tråd om barn och Hifi för ett tag sedan, har familjen nån förståelse? En slips av kopparfolie kanske.

Jag fick detta av min son, och det räcker ett helt år




På "slipsen" är det en högtalare jag byggt som får en massa stjärnor i betyg.. ( Han går i första klass och de får stjärnor i läxboken).

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2007/11/11 :  23:11:09  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message
Dottern kom hem och bjöd på en god middag, inte så mycket hifi, men hon passade på att överlämna sin önskelista till sin 16-årsdag, en fet Ipod stod det överst, så lite ljudrelaterat var det även här på fars-dag .

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

Magoo
Member

509 Posts

Posted - 2007/11/12 :  20:51:32  Show Profile Send Magoo a Private Message
Jag fick en ja må du leva sång av min treåring, och en Helge tidning av min 4-månaders... Jag tror att mamman hade ett finger med i spelet.

comfortably numb
Go to Top of Page

ahultin
Member

240 Posts

Posted - 2007/11/13 :  20:17:21  Show Profile Send ahultin a Private Message
Jag "fick" en trevlig sak på fars dag, även om jag fick hämta den själv i Örebro.... ett par Dynaudio 72:or... Mmmmmmm
Blev det skillnad mot mina gamla Klipsch? Tja...hakan ligger kvar på golvet! Jag har alltid försvarat "source first" principen men efter det här vette sjutton... Att byta högtalare gjorde enormt mycket för hela anläggningen (nu låter det ännu ljuvligare på vinylen...men uppgraderingssjävulen gnager hela tiden i en...kanske ett nytt riaa, kanske en ny cd-spelare...eller nåt annat....). Eller så kanske man bara spelar skivor och njuter...

Massa Linnprylar...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000