HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 175W slutsteg - Desire - SÅLD
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2007/10/07 :  13:21:42  Show Profile Send Micke Y a Private Message


Jag tänker fortsätta att testa nya slutsteg och behöver sälja mitt nuvarande referensteg för att ha råd att testa annat. Därför säljer jag mitt Audio Synthesis Desire slutsteg på 175W i 8 ohm.

Mitt är en specialversion med Black Gate kondensatorer i nätdelen från fabrik som du kan se på de här bilderna:





Det är i absolut bästa skick och jag har originalkartong och manual kvar så jag kan skicka den vart du än bor.

Det går att justera ingåmgskänsligheten så att olika förstärkning uppnås och det är speciellt användabart för Er som använder passiva försteg eller kör direkt från CD till slutsteg.

http://www.audiosynthesis.co.uk/desire.htm

Nypriset var ganska högt eftersom Black Gate kondingar är dyra i den här storleken och priset låg på c:a35.000:- beroende på hur man räknar valutakursen.

Jag begär 15.000:- och kommer inte pruta en krona eftersom det är mycket lågt för den kvalitet steget har.

PM eller mail går bra att nå mig med om du har frågor eller vill komma och lyssna.
zapzolute@yahoo.se

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.

Edited by - Micke Y on 2007/10/31 17:54:00
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000