Author |
Topic |
lagun49
Member
138 Posts |
Posted - 2007/10/01 : 12:39:35
|
Efter att jag 2002 sålt min mekaniska verkstad, som tillverkar maskiner för grafiska branschen, jobbar jag numera som konsult i samma bransch med kundanpassade applikationer.
Lars G |
Den som aldrig misslyckats har heller aldrig försökt. |
|
|
whiskyman
Member
3896 Posts |
Posted - 2007/10/01 : 17:50:56
|
Jobbar på paketeringen på Lab.Gruppen även kallad Pack, vilket i sak betyder att jag som sista person skall kolla och testa de slutsteg som vi skickar ut innan kund samt dra lock(sätta lock) på dem och provlyssna dem.
Är mycket nöjd både med arbetsuppgifter, arbetskamrater, arbetstid samt lönen. Skulle för tillfället inte kunna tänka mig något bättre jobb. Har jobbat som fotograf för en tidning men det är nerlagt nu.Mvh Kristofer |
Edited by - whiskyman on 2007/10/05 14:01:26 |
|
|
matså
Semesterfirare
2705 Posts |
Posted - 2007/10/01 : 17:58:15
|
Arbetar som registrerare för Kulturen i Lund. Lägger in uppgifter vi får från arkivariefolket, in till databasen Charlotta, plus att vi rättar gammalt matrial. För det mesta skoj och intressant ibland trist (men alla jobb är trista i bland)
Ett jobb som, även man hade arbetat 70 timmar i veckan, hade det nog med säkerhet, aldrig tagit slut. Då snackar jag inte om att slöa precis. |
Min fotosida på flickr
|
|
|
f95toli
Member
4209 Posts |
Posted - 2007/10/01 : 19:21:19
|