HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vila i frid min juvel.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2007/09/14 :  21:19:16  Show Profile Send gcs a Private Message
Vår andra hund som dog för 13år sedan blev kremerad och han ligger nu tillsammans med sin farfar(min far) i vår familjegrav. Det var det bästa jag kunde hitta på, även om det av någon anledning inte är tillåtet. Men vad gör det när ingen vet om det.
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2007/09/14 :  22:40:41  Show Profile Send ohmega a Private Message
Jag hade "tur i oturen" och hade flyttat hemifrån ett par år innan gammel-tiken dog. Jag hade ju inte hunden omkring mig dagligen dom sista åren - så jag kom "lindrigt undan".

Björn-Ola

Fin hund...vi födde upp just den rasen (Welsh Springer Spaniel) hemma.

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Stickan
Member

1725 Posts

Posted - 2007/09/14 :  22:42:09  Show Profile Send Stickan a Private Message
Hemskt tråkigt mayday, beklagar verkligen.

Praktikant på "Radio TV Hörnan" i Malmö.
Go to Top of Page

jari
RödaTråden vinnare

4454 Posts

Posted - 2007/09/14 :  23:01:55  Show Profile Send jari a Private Message
Beklagar sorgen,förlusten av vänner eller kompisar är väldigt
sorgligt.Det märks även rent fysiskt.1986 dog min far,4 år senare dog våran första hund.Min fru nämnde några år efteråt att jag reagerade likadant efter dessa sorgliga händelser.Jag fattade ingenting.Vadå?
Jo sa hon,din röst,den gick ner i tonläge i ett halvår
efter båda händelserna.

Dared VP 845 förstärkare,Shuguang WE845,RCA vt231,Raytheon 6072A rör,Marantz cd6007 cd-spelare,Technics SL1500c skivspelare,AT VM 540ML pickup,Ino pi60s med es dämpmaterial högtalare,Diy silver sexfläta signalkabel,KLEI Classic Harmony rca-kontakt,Diy silver sexfläta + Fyrfläta enkardelig kopparkabel utan kontakter högtalarkabel,2 fyrflätor med enkardelig ledare,2 ledare till fas och nolla,4 till jord,med kopparkontakter nätkabel,Gigawatt PF-1E nätlist.

Sursill "Farligt käckt"


Edited by - jari on 2007/09/14 23:03:57
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000