HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 För personligt !
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Steen
Member

177 Posts

Posted - 2007/09/12 :  20:25:23  Show Profile Send Steen a Private Message
Med anlednad av vad som förekommit på bildreportagetråden med La Mayro skulle jag önska att man kunde avhandla helt skilda åsikter på ett mer forumanpassat sätt.
Det är väl självklart att vi skall respektera forumreglerna, och om missfstånd inträffar så rättar vi till dem.
Hur kan man bli ovänner när man brinner för samma intresse. Eldsjälar kommer alltid att hamna på kollistionskurs det ligger väl i sakens natur, men det betyder ju inte att man inte kan föra en kontruktiv dialog!
Eftersom jag alltid beundrat LennArts fantastiska finnish på sina byggen (jag är inte kunnig nog att bedömma de tekniska färdigheterna)så önskar jag och ber om besinning. Ta med dig Mayro och övriga väner tillbaka till forummet. Vi är många i forumet som behöver stöd och goda råd även om vi inte alltid syns och hörs.
Nu är tråden stängd och med lite vilja glömd, så kan vi gå vidare med det som vi borde behandla på forumt. Imorgon är en ny dag !!!

Flyttar till OffT.
/ztenlund

"Rör känns lika rätt som vinyl, men man kan inte alltid vara helt trogen!"

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2007/09/12 :  22:53:44  Show Profile Send ztenlund a Private Message
Du är medveten om att det redan startats en tråd av samma anledning som din?
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=63496

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000