HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Flower Kings spelar i Uppsala och Göteborg
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2007/09/07 :  14:03:13  Show Profile Send ztenlund a Private Message
Var nyss inne på Katalins hemsida och spanade på höstens konsertprogram och fick se att det tillkommit något...

Flowerkings spelar på Katalin i Uppsala onsdagen den 7:e November!

Jaha, jojje_guitar, Ayn mfl... Uppställning!

Det verkar dock som om biljetterna inte släppts ännu, att de ska spela har tillkommit i Katalins program alldeles nyss. Det dyker väl upp framöver antar jag så det är väl bara att hålla span.

Vi kan ju kolla av vilka som ska dit (om några) när det börjar närma sig så kan vi kanske träffas lite innan och snacka lite över något vätskefyllt glas. Om inget oväntat dyker upp (vilket man ju aldrig kan vara säker på) så tror jag att det blir ett besök...



För de som har närmare till Sticky Fingers i Göteborg så spelar de där dagen efter, den 8:e November.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2007/09/07 :  14:51:08  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message

Göteborgsdatumet dök upp idag, Uppsala har varit känt en tid... Jag kan bara inte riktigt bestämma mig för vilket datum och var det blir. Har undervisning (som jag håller i alltså, kan inte skippa den) på torsdagen så om jag ska till Katalin så måste jag förmodligen blåsa hem till Kalmar (ca 50 mil) på natten. Och det är inte vidare roligt, jag vet för jag har gjort så förr... Det är inte mycket människa kvar i en då, och dessutom var det några år sedan, nu börjar man ju bli gammal...

Så det lutar nog åt Gbg för min del. Det är närmare både för mig och min flickvän (som arbetar i Helsingborg). Det bästa för mig hade ju varit om de hade spelat i Hbg eller Malmö på fredagen. Och sedan Köpenhamn på lördagen. Då hade man ju kunnat gå på båda. Nåväl, fler datum verkar vara på väg så det är väl bara vänta och se.

Hur som helst, sk-tkul att de är på G igen!


"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2007/09/07 :  15:09:59  Show Profile Send ztenlund a Private Message
quote:
Uppsala har varit känt en tid...

OK, inte på Katalins hemsida dock och det finns gränser för hur många sidor jag orkar hålla koll på.
quote:
nu börjar man ju bli gammal...

Då måste du väl bevisa att du inte är FÖR gammal...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2007/09/07 :  15:20:37  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Hrm... Behöver inte bevisa nåt. Jag vet att jag fortfarande kan...

Kollade i förrgår på Katalin, då var det uppe. Innan dess fanns det utsatt på Tomas Bodins myspace-sida. Men som sagt, Gbg-datumet är rykande färskt.

Synd att Uppsala ligger lite taskigt till och att TFK valde en taskig dag. Det var ju trevligt sist.


"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2007/09/07 :  15:30:51  Show Profile Send ztenlund a Private Message
quote:
Kollade i förrgår på Katalin, då var det uppe.

Jo, jag kollar inte direkt varje dag...
quote:
Det var ju trevligt sist.

Absolut!

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2007/09/11 :  12:41:42  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Nu ska jag nog banne mig åka och titta på dom.
I Göteborg.

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

Mey
Member

899 Posts

Posted - 2007/11/05 :  23:16:02  Show Profile Send Mey a Private Message
Jag ska nog ta mig till Uppsala, om det finns biljetter kvar.

Inga fler som kommer?
Go to Top of Page

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2007/11/06 :  11:59:14  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
För min del blir det, som antyddes ovan, Göteborg. Både biljetter och övernattning är fixat. Bara spänd väntan återstår...

Edit: För intresserade skåningar finns det även ett datum i Lund i slutet av november. Har inte i huvudet vilket. Se www.flowerkings.se

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo

Edited by - jojje_guitar on 2007/11/06 12:01:03
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2007/11/07 :  18:08:01  Show Profile Send ztenlund a Private Message
quote:
Jag ska nog ta mig till Uppsala, om det finns biljetter kvar.

Inga fler som kommer?

Jag ska dit om inget stoppar mig...
Pga allmän idioti och slöhet så har jag dock inte köpt någon biljett i förväg, men det brukar inte vara någon fara för det mesta. Enligt Ticnet så var biljettillgången fortfarande "grön" igår kväll. Jag gör således ett försök på plats.

Om någon är intresserad av att möta upp, och läser det här, så skicka ett PM med t ex mobilnummer så kollar jag av PM-lådan innan jag går hemifrån (typ 19:30-19:45).

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2007/11/09 :  15:51:15  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2007/11/09 :  16:13:30  Show Profile Send ztenlund a Private Message
Väldigt vad du flinar...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2007/11/23 :  13:31:17  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Hur var det?

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000