HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Sennheiser lurar, mm ALLT SÅLT!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MaxMartin
Member

1859 Posts

Posted - 2007/08/30 :  21:07:36  Show Profile Send MaxMartin a Private Message

1st QED Av21 Scartkabel, köpt för ett år sen på Hifiklubben för 1000kr. Riktigt tjock å fet kabel med dubbel skärmning och silverledare. Kontakterna är i metall och guldpläterade givetvis. Längden är 1m. 300kr!!!


Sennheiser HD25
70ohm impedans, känslighet: 106db... Hela eliten använder dessa såsom SVT, DJs, m.fl Låter mkt rent och klart med bibehållen kvalitet vid väldigt höga volymer. Mina är nått år gamla och det medföljer en 3m kabel extra (sennheiser original!) då jag tyckte att den 1,5m som följde me vart lite kort. Kanonskick, som nya! Låter i klass med dom berömda HD600/650. Sålde mina mina 650 till fördel för dessa.

Nypris 2595kr Nu: 800kr !!!!!



ProDJuser CD-300Mk2 Färg: Black/Rough (se bilden)

Kvalitetsväska delvis i aluminium med butterflylås och profilerat skumdämpning inuti. Rejält handtag!

Endast använd en gång el två ggr ute å sen har den bara legat pga tappat intresse från min sida. Bra skick.

Kostar 795kr ny, den är din för 300kr!!!!


Grejorna finnes i Oskarshamn men kan även skickas såklart.

Mvh Johan

Du kan pm;a här om du vill.


www.snakespeakers.com -Fulfill your dynamic dream

Edited by - MaxMartin on 2007/09/19 15:23:48
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000