Säljer detta kanon steg pga. uppgradering. Känns inget bra att bara ha det stå här hemma. Så nu får det leta ett nytt hem. Nyrenoverat i Feb -07 hos Esoterisk Hifi, där det böts till nya "Winged-C" Svetlana 6550 överallt (8st) samt en genomgående service och injusteringar. Slutsteget är i ett mycket bra skick. Syns inte att det är använt i princip. Alu-front med bärhandtag.
2x60w 8ohm Bytt strömsladd (MickeY) samt bytta högtalarterminaler av finare sort, tar banan, spade samt lös kabel. http://www.arcdb.ws/CL60/CL60.html
Steget är till salu igen pga. massa strul med ev. köpare. Bud gäller...
Maila till zputnic@gmail.com alt. PMa eller skicka telenr så ringer jag upp. Jobbar lite olägliga tider.
Jo men precis, exakt hans gamla apparat. Köpte ARC kombon av han när han böt till Airtight och VAC. Vart inte sämre av rörbytet heller vill jag lova :) Synd att det är för dyrt med 3-4st Classic60, annars hade jag ju kört på det helt enkelt :)
quote: Det ser ut som svejks gamla apparat... (men man kan ju ha fel)
Det var en riktigt go förstärkare att lyssna på redan innan rörbytet.
Eftersom Säljes/köpes/bytes inte är diskussions fora så skall man inte svara i en tråd på dessa fora utan använd PM funktionen om du vill svara eller ställa följdfrågor på en annons.