HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Philips PW36 9765, 36" CRT TV ny i kartong
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

joeflo
Member

90 Posts

Posted - 2007/08/03 :  12:21:31  Show Profile Send joeflo a Private Message
Philips PW36 9765 som ligger ny i kartong, Ej uppackad, Köpt 2001. OBS! DETTA ÄR INGET SKÄMT. Med tillhörande bänk med glasdörrar(den har varit uppackad för att se om glasdörrarna var hela).

Plant bildrör, Har alla tänkbara finesser bla. 100hz, Dubbla tuners/textv, 4scart ingångar, Mosaic screen, Dolby Digital, 9st inbyggda högtalare inkl. subwoofer + 2st trådlösa högt. för surround ljudet.

Den mest påkostade CRT TV som tilverkats enligt Philips.

Säljes förmånligt, dock inte för 5-6000kr som beg 36" med tanke på att den är ny, så hade jag tänkt runt 10 tusen för den 9000kr eller lägre/högre bud.

Har jämfört med en av dom senaste LCD Tv då jag har en 32" också som jag använder men LCD bilden är inte lika bra.

Listpris 37000kr med bänk, har betalt ca 33000kr, kvitto finns.

Tv:n finns i Stockholm och testas på plats om så önskas, funkar den inte får du pengarna tillbaka.

(Kan hållas mot handpenning tills transport ordnas av köparen)

Philips katalog som beskriver tv:n och andra tv modeller medföljer.

PS. Är i skrivande stund inte på samma plats som tv så jag måste gardera mig för ev skrivfel som ex. 8 högt kan det vara istället för 9. Men det bör stämma.

PM:a eller maila på mrcevat@hotmail.com

Edited by - joeflo on 2007/09/11 11:16:48
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000