quote:Calle är riktigt snabb man står där och pratar med honom och plötsligt upptäcker man att han inte är där! Ett tag frågade både hans hustru och eliot mig var han var
Varför ska mamma alltid hålla på med den där långa tutaren
It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Skitbra band, faktiskt dessa som ger mig det bestående minnet. Satt och tänkte på att engagera dem för spelning i kyrkan och då skulle de vagga in spelandes new orelean jazz. Spelglädje o charm samt lite roliga upptåg vilket absolut inte alltid är fallet när det gäller Jazz/Jazzmusiker!
Gunhild Carling Big Band & Carling Family Gunhild och en hel drös musiker, bl.a hennes syster
Gunhild själv påpekade samma ansikten, andra instrument när det var dags för nya sättningar (med en outtalad antydan om lågbudget). Men det var ändå gott om musiker på scen.
It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Gunhild "rocka" på fett Jag tyckte också helt klart det var mitt bästa minne av kvällen.Snabba "breda" skämt mellan låtarna och mycket spelglädje. Sånt smittar av sig och kan göra sämre låtar lyssningsvärda.Även om det inte var fallet.Jag kände för lite New Orleans stuk den dagen.Fast jag var utarbetad och tung.
Gunhild var dock inte lika extrem som trummisen. Han spelade på golvet, takbjälkar, trumpetarens huvud och allt möjligt annat som fanns tillhands. Här smyger han fram en gång bakom stolpen. Trumpetaren har precis fått några tillslag i nacken och undrar vad som pågår:
Här kommer han! Just här fick scengolvet vara trumskinn:
Här har han klippt av sig slipsen och trasslat in sig i kavajen:
Sanslös trummis