Lycka till att beställa från Audiofoni. Dom fick inte sälja någonting till mig som bor i Sverige. Tydligen något med rättigheterna Det gällde iofs Xindak´s grejor men ändå.....
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Gustav: Ice-power låter rent som en fjällbäck, på gränsen till för analytiskt för mig. Dynamiskt och rent skulle jag sammanfatta det som. Rör tycker (obs generalisering) jag ofta har en värme och en musikalitet som trissor har svårt att få fram. Dessa två går tillsammans upp i en högre enhet, de kompleterar varandras svaga sidor. Jag tycker det är en ypperlig kombination.
Jag byggde ju en Tjidtjakk-klon (ICE-power 500w) och använde ett rörförseg från Xindak till det slutsteget. Lät RUGGIGT bra. ICE har ett extremt kraftfullt och dynamiskt ljud, men är lite kliniskt rent. Detta vägs upp av rören i försteget. Klart en kombination jag rekomenderar!
Att jag sålde grejerna (vilket jag ångrar nu) berodde inte på ljudet utan jag ville ha pengar till annat (MC)