HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Toroid transformator 2x38V 500VA helt ny
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

the_rose
Starting Member

30 Posts

Posted - 2007/07/16 :  13:34:38  Show Profile  Visit the_rose's Homepage Send the_rose a Private Message
Till ett projekt förra sommaren införskaffade jag fler transformatorer än jag egentligen behövde.

Jag har 2st till salu och en tredje som jag gärna behåller men om du verkligen ber snällt kan jag sälja den också.

De är inköpta från Elfa, helt oanvända och ligger kvar i oöppnade kartonger. Perfekt till att driva tex Hypex UCD400 eller UCD180 moduler. Jag lindade ner en av dem för att voltmässigt anpassa den till ett Hypex UCD 180AD steroslutsteg, och det funkar riktigt bra.

Specifikationer:
Märke: Toroid
2*38V AC
500VA
vikt 4200 gram
artikelnummer på Elfa 56-127-67

Elfa tar 887kr för en styck, men jag vet inte riktigt vad de kan vara värda oanvända och ouppackade men redan köpta så att säga så maila ett bud. (Är dock inte desperat så skambud undanbedes).

Jag har inte kollat upp vad frakt kostar, men köparen betalar såklart för frakten om grejerna skall skickas. Jag bor i Sandviken men befinner mig i Sthlm lite då och då för eventuell upphämtning.


Building the evil scientist machine! www.teamcrazyswedes.se
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000