Author |
Topic |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2007/07/08 : 19:39:38
|
Hifi-Kompisarna Sydöst träffas i helgen...
Fokus ligger på socialt umgänge men nån minuts lyssning kommer säkert att ske under tiden grillmästare Double A fyrar på "döda djur". Eventuellt blir det lyssning tillsammans med en döds-synd inom seriös hifi. Bildrapportage kan bli aktuellt...stay tuned!
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2007/07/09 : 09:11:11
|
quote: döds-synd
Antingen EQ eller Per Gessle,,, Eller tar EA själv med gitarren? |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Double A
Member
2095 Posts |
Posted - 2007/07/09 : 22:12:19
|
Vad spännande! En livs levande "döds-synd" på vår grill-kväll. Jag tippar på att EA ska va nyckter |
Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Double A ordspråk. Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2007/07/09 : 22:13:19
|
Nejdå, en viss distorsion kommer säker infinna sig. Men ändå famljevänligt - som alltid!
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
drkim
Klubbmästare HKS
2647 Posts |
Posted - 2007/07/10 : 00:55:47
|
Ja - blir det Per Gessle så räcker det nog inte med att vara onykter, då får man nog rent av vara full...
Hehe - ska bli kul att träffas lite hur som helst...
Mvh Jocke
|
Med vänliga hälsningar Jocke
Mitt system! Maila mig! |
Edited by - drkim on 2007/07/10 00:56:17 |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2007/07/10 : 07:56:45
|
Alltså EA håller i Kakaoke eller Allsång Bäst att ta med kameran |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2007/07/10 : 18:35:23
|
DrKim: "En händig man" är ju Double A himself, så Gessle behövs inte!
|
|
|
|
Double A
Member
2095 Posts |
Posted - 2007/07/10 : 20:38:30
|
Får jag ha yxan framme? Jag tror jag vet döds-synden, Pär ska spela hårt komprimerade mp3or på Ipod!!! |
Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Double A ordspråk. Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2007/07/10 : 21:04:46
|
Som vanligt alltså ? *duckar* |
|
|
|
Topic |
|