Mina 42:or har fått stryka på foten för en rejäl uppgradering, och ska därför säljas.
De är i lönnfanér och köpta 14/4 '05. De har spelat mycket, så de är fullt inspelade och låter precis som de ska. Dynaudio har en femårig "transferable" gaaranti, vilket innebär att de är täckta av garantin oavsett om de är sålda vidare, jag har givetvis originalkvitto.
Allt som ingick när de var nya ingår, basportsbongar osv, frontskydden är perfekta.
Jag har också ett par stativ som passar mycket bra till, i svart metall med tre olika stora rör som är sandfyllda, metallplattor uppe och nere, mässingsspikes nedtill. 69cm höga. Dessutom ingår 8st dämpkuddar för vikter upp till 10kg.
Är det några skavanker på då? Det finns två mycket små märken i fanéren, de syns dock endast om man verkligen tittar noga och speglar ljuset där. Det är också en liten spricka i den en högtalaranslutning, efter att jag drog åt den aningen för hårt någon gång, min kamera har dock inte tillräckligt bra makro för att fånga det...
Pris? 4500 eller bud, inkl. allt. De står i Göteborg, och kan förstås lätt kopplas upp för provlyssning. Jag har originalkartong så de kan skickas, men vi begränsar oss till en början till lokala köpare. Bilder finns och kan skickas. |