Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2007/06/09 : 21:05:00
|
Är det bra det
Det är närmast barnen 13&15 som det gäller. Päromem är glada att de får följa me´
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
Posted - 2007/06/09 : 21:11:26
|
Vet inte exakt hur det är i Eilat men generellt är snorklingen i Röda havet i världsklass. Jag snorklade en del på reven utanför Saudiarabien när jag bodde där, de reven var helt oförstörda. Det är ett minne för livet!!! Som att simma i ett akvarium med orädda och nyfikna fiskar, så färgranna att det är som ett fyrverkeri... Helt fantastiskt, en stor naturupplevelse. |
MVH Bernt Mitt system
"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman
Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
|
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2007/06/09 : 22:56:44
|
jo jag har snorklat i Sharm. men vill spendera lite míndre tid på toa
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
mayday
350.000-klubben
8338 Posts |
Posted - 2007/06/09 : 23:02:48
|
Alltid varit en dröm, man får väl se när man får råd OCH hundvakt. |
DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket Mayday DIY Blogg http://maydaydiy.wordpress.com/
|
|
|
Uniper
Member
668 Posts |
Posted - 2007/06/10 : 00:03:52
|
Jag var i Eilat och snorklade för drygt 10 år sen, när jag var 15-16 nånting. Fantastiskt! Bernts beskrivning stämmer för Eilat också.
När vi var där hade dom nåt dom kallade snuba-diving. Det var ungefär som vanlig dykning, fast vi hade luftflaskan på en liten flotte med en lång slang ner. Fungerade väldans bra och det var otroligt skoj! |
|
|
|
Topic |
|