HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 2st ICE power 500 ASP
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dazzin
Member

989 Posts

Posted - 2007/06/05 :  18:41:20  Show Profile  Visit Dazzin's Homepage Send Dazzin a Private Message
Säljer mina två stycken ASP moduler som ligger monterade i en A30.5 låda från primare, med egen front.



Så såg den ut med belysning på full styrka, har dock valt att ta bort belysningen, men går ju att sätta i.

Info om min anläggning och lite bilder samt mitt xls-bygge...

OcA
Member

2184 Posts

Posted - 2007/06/07 :  08:47:51  Show Profile Send OcA a Private Message
Snyggt som tusan!

Lite mer info och kanske en liten hint om priset? Letar efter lämpligt slutsteg att driva mina frontar med...

Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Go to Top of Page

Dazzin
Member

989 Posts

Posted - 2007/06/07 :  08:56:50  Show Profile  Visit Dazzin's Homepage Send Dazzin a Private Message
Jaha oj missade jag skriva ut priset!

Jag har lagt 9500:- som en prisidé. För detta får man grymt mycket för pengarna. :) Finns för provlyssning i solna. Kan givetvis röra mig inom stockholm regioner.

Angående steget så är det Ice Power 500ASP moduler som har switchade nätdelar. Ger 250W i 8 Ohm och dubblar ner till 4Ohm, dvs 500w. Detaljrikt ljud som är ganska neutralt.

Vill du läsa mer specifikationer och så om stegen så har du ganska mycket matnyttig info i B&O infoblad.
http://www.icepower.bang-olufsen.com/graphics/powerhouse/Library/documentation/ICEpower500ASP_Datasheet_1-5.pdf

Info om min anläggning och lite bilder samt mitt xls-bygge...

Edited by - Dazzin on 2007/06/07 09:01:19
Go to Top of Page

Dazzin
Member

989 Posts

Posted - 2007/06/19 :  22:22:14  Show Profile  Visit Dazzin's Homepage Send Dazzin a Private Message
Ej aktuellt längre!

Info om min anläggning och lite bilder samt mitt xls-bygge...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000