Author |
Topic |
Magils
Member
7061 Posts |
Posted - 2007/05/18 : 23:48:28
|
Såja, det gick ju fort detdär. Och ni blev snuvade allihopa av en som kom hemlullande präxis innan midnatt.
Grattis Mickel-Mackel !!!
Takterna sitter i och du förklarade fint också.
Såg precis klart Serenity, klart sevärd Sci-fi rulle!
Tack och ! |
- Det finns inget problem som är större än lösningen..
- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225 |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2007/05/18 : 23:51:00
|
Jag som hade en så bra på G. Så kom tredje ledtråden och förstörde allting. För den var ju inte rätt heller...
Grattis Mickel-mackel!
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Mickel-mackel
RödaTråden vinnare
4935 Posts |
Posted - 2007/05/18 : 23:53:15
|
Jag kan inte se ordet Solaris utan att tänka på Lem's roman och filmerna, trots att jag vare sig läst romanen eller sett filmerna. Att läsa/se Solaris har dock legat på todo-listan i flera år nu, klassiker som den anses vara.
Skönt att lyckas knuffa in sig i skaran med pinne iaf.
Säng, säng, säng - sova,sova ...
//Mikael |
|
|
ninja
Member
2476 Posts |
|
Mickel-mackel
RödaTråden vinnare
4935 Posts |
Posted - 2007/05/19 : 11:47:29
|
Tack...
Frågan är väl om den här pinnen ska gå under fredagsspecial eller så. Det kan ju ses som lite orättvist mot de som ev missade chansen pga att det inte brukar vara RT på fre. Det är OK för mig iaf. |
|
|
Magils
Member
7061 Posts |
|
Mickel-mackel
RödaTråden vinnare
4935 Posts |
Posted - 2007/05/19 : 16:53:21
|
quote: Ånä, ingen fredagsspecial inte...det blir bara en vanlig tordagspinne av detta.
Åhå, är dom "mer värda" eller...
Nåja, jag ville bara ge en öppning ifall någon skulle känna sig förfördelad. Men vi kör på som vilken torsdag som helst då... |
|
|
bostrowskij
RödaTråden vinnare
839 Posts |
Posted - 2007/05/19 : 17:12:23
|
Grattis Mickel! Inga problem med en sen tråd, man får ta tråden när den kommer... och i den här tråden var man ju säkerligen slagen i alla fall. |
|
|
Magils
Member
7061 Posts |
|
Topic |
|