HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 cubus-reklamen?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dr.Nope
Member

631 Posts

Posted - 2007/05/07 :  15:10:13  Show Profile Send Dr.Nope a Private Message
Någon som vet vilken kvinnlig sångerska det är som gör låten i den reklamen? Klädreklam, hoppas jag inte blandar ihop namn nu, lite knepigt med minnet ibland.

Fått ordning på förstärkaren än? Jajamensan, den står där borta och svänger för sig själv!

You can kalla mig James, eller Jimmy för de svenska

Dr.Nope
Member

631 Posts

Posted - 2007/05/07 :  16:23:42  Show Profile Send Dr.Nope a Private Message
Visste ni att man kan gå in på klädesaffärers hemsidor? Där finns ju info om reklamen och vilka låtar de använder... magiskt :D Hittade också en annan magisk sida, google.com. Den tänker jag nog försöka använda mig av lite i fortsättningen. *suck på mig själv*

Nåja, var tydligen Shivaree - Goodnight Moon de kör, någon som vet mer om detta band och om resten av skivan är liknande och värd att köpa?

Fått ordning på förstärkaren än? Jajamensan, den står där borta och svänger för sig själv!

You can kalla mig James, eller Jimmy för de svenska
Go to Top of Page

n0p
Member

1047 Posts

Posted - 2007/05/07 :  18:07:26  Show Profile Send n0p a Private Message
Dr.Nope: Allmusic.com är ett bra ställe där man kan kolla upp artister och få mera information -> http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&searchlink=SHIVAREE&sql=11:fnfixq9jldfe~T0

Har inte kollat så mycket på den här sidan själv, men den kanske är bra om man söker låtar -> http://vadheterlaten.se/

Exit Planet Dust
Go to Top of Page

ljud
Member

687 Posts

Posted - 2007/05/08 :  09:38:56  Show Profile Send ljud a Private Message
quote:
Visste ni att man kan gå in på klädesaffärers hemsidor? Där finns ju info om reklamen och vilka låtar de använder... magiskt :D Hittade också en annan magisk sida, google.com. Den tänker jag nog försöka använda mig av lite i fortsättningen. *suck på mig själv*

Vad kul att du också har upptäckt gogel, har börjat använda den senaste veckan, den är jättebra på att liksom söka på internett!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000