Author |
Topic |
|
Dr.Nope
Member
631 Posts |
Posted - 2007/05/07 : 15:10:13
|
Någon som vet vilken kvinnlig sångerska det är som gör låten i den reklamen? Klädreklam, hoppas jag inte blandar ihop namn nu, lite knepigt med minnet ibland. |
Fått ordning på förstärkaren än? Jajamensan, den står där borta och svänger för sig själv!
You can kalla mig James, eller Jimmy för de svenska |
|
Dr.Nope
Member
631 Posts |
Posted - 2007/05/07 : 16:23:42
|
Visste ni att man kan gå in på klädesaffärers hemsidor? Där finns ju info om reklamen och vilka låtar de använder... magiskt :D Hittade också en annan magisk sida, google.com. Den tänker jag nog försöka använda mig av lite i fortsättningen. *suck på mig själv*
Nåja, var tydligen Shivaree - Goodnight Moon de kör, någon som vet mer om detta band och om resten av skivan är liknande och värd att köpa? |
Fått ordning på förstärkaren än? Jajamensan, den står där borta och svänger för sig själv!
You can kalla mig James, eller Jimmy för de svenska |
|
|
n0p
Member
1047 Posts |
|
ljud
Member
687 Posts |
Posted - 2007/05/08 : 09:38:56
|
quote: Visste ni att man kan gå in på klädesaffärers hemsidor? Där finns ju info om reklamen och vilka låtar de använder... magiskt :D Hittade också en annan magisk sida, google.com. Den tänker jag nog försöka använda mig av lite i fortsättningen. *suck på mig själv*
Vad kul att du också har upptäckt gogel, har börjat använda den senaste veckan, den är jättebra på att liksom söka på internett! |
|
|
|
Topic |
|
|
|