Härlig kontrast mellan Ipoden och SET-förstärkaren!
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Marten svansen....mina åsikter är mina egna Det är resan som är målet....... Mina Spotify favoriter..pettersson Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare
Häftig pryl helt klart, men har folk inte tröttnat på kina-looken med kalla blå dioder och borstat stål ihop med glas? Det har iaf jag. Hade den haft en annan mindre "titta på mig"-design så kanske det hade varit något.
"My head kissed the ground, I was half the way down" Mina system
Har då inte tröttnat på en "look" som ingiver KVALITET på alla sätt, Har personligen inte sett snyggare aluminiumarbeten än de som Shanling har på sina produkter.
Om det är modern/omodern eller inte bryr inte jag mig om alla fall, att du sedan får betala upp till 10X pengarna om du skall ha en amerikanskt eller europeiskt tillverkad liknande produkt betyder nog också mycket för den stora massan spekulativa köpare.
Grunddesignen är ju dock densamma på t.e.x en rörförstärkare.