HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Totem Model One Signature + May Audio stativ
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

stargazer
Member

445 Posts

Posted - 2007/04/13 :  15:26:35  Show Profile Send stargazer a Private Message
Säljer härmed mina älskade Totem Model One Signature.



Hyllade över hela världen som legendariska referenser för stativhögtalare, finns det mesta redan skrivet. Läs gärna mer på
http://www.totemacoustic.com/english/products/bookShelf_model01.htm

Förutom bilden ovan (mina ex) finns fler bilder- se längre ner i annonsen.

Mina exemplar är i körsbär och i mycket fint skick. Originalkartonger medföljer såklart.

Även frontskydd (tillbehör) medföljer.

Nypriset för dessa är idag 17 000 SEK.

Säljer även de dedikerade stativen från May Audio. Dessa är av trä, fyllda med bly och speciellt designade och framtagna för Totem Model One. De är dessutom mycket snygga.
Såväl ljudmässigt som estetiskt är dessa stativ det klart bästa stativet för model one och en naturlig följeslagare till högtalarna.
May audio-stativen är mycket eftertraktade och svåråtkomliga, då de inte tillverkas längre.
Mina stativ är i bra skick och originalkartonger för stativen medföljer. Gör även att de kan skickas utan problem.

Nypriset för May Audio-stativen var 4 000 SEK.

Jag säljer mina Totem Model One Signature inklusive May Audio-stativ för 11 000 SEK tillsammans.

Högtalarna och stativ finns i Luleå, men kan skickas över hela landet. Frakt betalas av köparen.

Hör av dig till mig på antingen
telefon: 070-55 30538
mail: mats_rickard@yahoo.se
PM till "stargazer"

stargazer
Member

445 Posts

Posted - 2007/04/13 :  16:41:52  Show Profile Send stargazer a Private Message
En bild till av skönheterna



Inte bara originalkartongerna finns kvar utan även skyddspåsarna i plast finns såklart bevarade!




Baksidan


Här med frontskydden på


Ännu en bild med frontskydd (skydden används inte numera, ligger nerpackade i sin originalkartong)

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000