Author |
Topic |
Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ
9028 Posts |
Posted - 2007/04/05 : 10:49:20
|
Grattis
Glömde helt bort tråden när jag väl fastnade framför hockeyn |
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker |
|
|
byakugan
Member
707 Posts |
Posted - 2007/04/05 : 12:10:28
|
Jaha, jag trodde jag hade fel, men var ändå tvungen att skriva...
Tack |
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiarimitt system |
|
|
Magils
Member
7061 Posts |
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2007/04/05 : 13:04:15
|
Men Magils - jag trodde du hade lärt dig att hur smart, påhittig eller osannolik röd tråd man hittat bland ledtrådarna TROR MAN ALDRIG att det man svarar är Den Röda Tråden.
Eller...
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Magils
Member
7061 Posts |
|
byakugan
Member
707 Posts |
Posted - 2007/04/05 : 13:20:47
|
Vad hade jag att förlora Magils? Det var sent på natten, många hade svarat fel, och det såg lite ut som om tråden inte skulle luta mod det kinesiska hållet... Men det var det enda jag kunde få fram. även fast jag hade mina tvivel. Jag satt en kvart och försökte komma på något annat, men det gick inte... Vilken tur jag hade... |
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiarimitt system |
|
|
Magils
Member
7061 Posts |
Posted - 2007/04/05 : 14:46:58
|
Ähh, nu ska vi inte vara såna. Det klart att man aldrig kan veta, men man kan ju tro/hoppas att det är rätt, fast vara osäker etc. Det liksom låter konstigt att svara något man "tror" är fel. Man tror att det är rätt och hoppas, fast osäkerheten och frånvaron av substantiella bevis i kombination med trådtrasslarens hjärnbarksröra gör ... ja öhhh....ähhhh...
Ny chanser ikväll hörni!!!
|
- Det finns inget problem som är större än lösningen..
- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225 |
|
|
Gus
RödaTråden vinnare April-lurare
3570 Posts |
Posted - 2007/04/05 : 16:49:58
|
"trådtrasslarens hjärnbarksröra" Det är inte tur när man svarar rätt,det är skicklighet. Däremot är det otur när man har fel.... |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2007/04/05 : 18:29:49
|
Magils: quote: /.../Man tror att det är rätt och hoppas, fast osäkerheten och frånvaron av substantiella bevis i kombination med trådtrasslarens hjärnbarksröra gör ... ja öhhh....ähhhh...
Så där ja - nu känner jag igen både trasslaren och nystaren...
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
bostrowskij
RödaTråden vinnare
839 Posts |
Posted - 2007/04/05 : 19:43:49
|
Stort Grattis Byakugan, och välförtjänt! Uthållighet betalar sig i svåra trådar. Och en svår och mycket bra tråd var det. |
|
|
Topic |
|